catocontrol Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) En "liten" fugl lander Endret 24. september 2008 av catocontrol Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Flott fanget Men den hvite boksen ødela mye. Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Flott fanget Men den hvite boksen ødela mye. Takk. Ja skulle nok kanskje fjernet skiltet. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 flott fanget, men er som allerde sagt synd med den hvite boksen. Og så er det store utbrente ommråder. Ellers kunne det vert litte grann pannorering for å skape litt bevegelse i bildet. nå henger liksom bare flyet der Lenke til kommentar
akle Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Liker vinkelen bildet er tatt i, ikke helt standard liksom. Ellers er det litt daft, men er vell vanskelig når både himmel og fly er hvit. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) BK: er krevende og du for mye "uventa" svar, det må du bare akseptere... Jeg trodde at flyet var på vei OPP..., men der ser du hvordan vi andre tolker Ditt bilde. Jeg vet at slike bilder er vaskelige, jeg prøvde å ta bilder av den nye Bussen A300 ikke langt fra stripa, men Akk det ble bare groms (gittergjerder vei du...) Bra fangst, men som sagt før, "tenk om om du hadde baller for litt bevegelse i tillegg"... /L Endret 24. september 2008 av relsafus Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 BK: er krevende og du for mye "uventa" svar, det må du bare akseptere...Jeg trodde at flyet var på vei OPP..., men der ser du hvordan vi andre tolker Ditt bilde. Jeg vet at slike bilder er vaskelige, jeg prøvde å ta bilder av den nye Bussen A300 ikke langt fra stripa, men Akk det ble bare groms (gittergjerder vei du...) Bra fangst, men som sagt før, "tenk om om du hadde baller for litt bevegelse i tillegg"... /L Jada og jeg tar i mot all konstruktiv kritikk med åpne armer! ja det er ikke alltid like enkelt å ta bilder av store ting, som beveger seg svært fort. At det blåste noe inni h.... den dagen, gjorde det ikke så mye bedre:) Men som sagt. Jeg er ikke redd for kritikk. Bare bra det. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 flott fanget, men er som allerde sagt synd med den hvite boksen.Og så er det store utbrente ommråder. Ellers kunne det vert litte grann pannorering for å skape litt bevegelse i bildet. nå henger liksom bare flyet der Det er ikke utbredt. Du må ha en ukalibrert sjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå