ballerusk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jepp, den Japan-eksklusive remaken på Wii av Biohazard Zero må ha solgt passe godt for nå kommer det første Biohazard-spillet også på Wii. Så det blir en remake av Gamecube-spillet som var en remake av Playstation-spillet. Og har jeg forstått det riktig så er det samme oppskriften som på Biohazard Zero: Intet nytt bortsett fra Wii-kontroll. Antar også at dette blir Japan-eksklusivt. Kilde: http://kotaku.com/5054004/capcom-cannot-qu...-evil-wii+makes Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 vel, biohazard 0 var ikke så bra, så gleder meg ikke stort=\ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kan ikke helt se for meg at de gamle RE spillene med "låste" kameravinkler kan være noe behagelige å spille med wii moten :S Tror jeg holder meg til mine gode gamle GC utgaver jeg Lenke til kommentar
Closed Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Litt synd at ikke kommer til Europa. Forresten Albert Wesker er med i Resident Evil 5. Endret 24. september 2008 av Klaizer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hva er poenget? Både Resi 0 og Resi 1 remaken til GameCube fungerer helt fint på Wii, så alt vi får er støtte for Wii-kontrollen i tillegg? De burde heller lage et nytt Resi-spill. Begynner å bli en stund siden Resi 0 kom ut til GameCube, så det er på tide... Endret 24. september 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Et spill som heller burde fått remake er RE 2! De kaster bort penger med å lage samme spill bare med "esklusive kontroller". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå