Isbit47 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har Vista Ultimate og når jeg stikker en USB minne penn i USB`n så får jeg opp at "Denne usb kan fungere raskere" og det tror jeg nok at den kan. overfører i max 600kb\s, og det er for dårlig! har prøvd å oppgradere driver til alle USB portene. trodde først det var noe med USB koblingen på hovedkortet (den som er koblet inn på fronten av kabinettet) men prøvde å ta minne pennen inn i bakpanelet og der fikk jeg det samme opp! jeg har generell god peil på pc. men her sitter jeg helt fast . noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sjekk i Enhetsbehandling, under USB. Står det "Standard Enhanced PCI to USB Host Controller" der? Evt legg ut et bilde av den delen. Lenke til kommentar
Isbit47 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Sjekk i Enhetsbehandling, under USB. Står det "Standard Enhanced PCI to USB Host Controller" der? Evt legg ut et bilde av den delen. skal gjøre det når jeg kommer hjem fra jobb. ca kl:23 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Chipsetdrivere??????? Lenke til kommentar
Isbit47 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Chipsetdrivere??????? ok... og jeg fikser de åssen ? Lenke til kommentar
emva Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Driverene finner du HER, du bør også se på enhetsbehandling om det finnes noen gule varsler sån som på min PC Du finner driverene til hovedkortet ditt HER (hvis signaturen din stemmer) Lenke til kommentar
Isbit47 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 har fått tatt bilde.. skal prøve å oppdatere driver til hovedkortet nå! Lenke til kommentar
Isbit47 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 prøvde å innstallere Chipset men det var driver til skjermkortet. og det har jeg. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du har ikke "Standard Enhanced ...", dvs high-speed kontrolleren. Vet ikke hva det kan komme av, men har du sjekket BIOS innstilinger? Er ikke umulig at det kan være noe der. Lenke til kommentar
Isbit47 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 aha.. det skal jeg få sjekket opp.. biosen ja.. mulig jeg har surret der litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå