Gå til innhold

Moderering av "leksehjelpstråder"

Anbefalte innlegg

Jeg etterlyser et konkret forbud mot skolehjelptråder andre steder enn under "Skole og leksehjelp"-forumet. Det er meningsløst og direkte irriterende for oss andre at et forum for diskusjon skal misbrukes av skoleelever som bruker Diskusjon.no som en snarvei, selv for helt elementære ting som å definere et ord. Sånt synes jeg ikke bidrar til noen givende meningsutveksling. Det er særlig i forumene under "Samfunn" at jeg har lagt merke til slike leksehjelpstråder. Jeg har ikke vært her lenge nok til å påstå noe bastant, men det ser ikke ut til at moderatorene flytter slike tråder over til det dedikerte forumet. Burde det være spesifisert i retningslinjene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rapporterer du? Det er mykje større sjanse for at at ein moderator legg merke til tråden og flytter den, om den vert rapportert.
Ja, den kan jeg bruke. Hvis det da regnes som et brudd på retningslinjene at "leksehjelpstråder" ikke ligger i forumet sitt. Skal prøve meg på rapportering ved neste anledning. Endret av SindreKA
Lenke til kommentar
Ja, den kan jeg bruke. Hvis det da regnes som et brudd på retningslinjene at "leksehjelpstråder" ikke ligger i forumet sitt. Skal prøve meg på rapportering ved neste anledning.

Rapporter i vei du. Vi flytter stadig leksehjelptråder, men det er ikke alltid slikt oppdages av oss, og da hjelper det med et lite tips fra brukere som oppdager det.

Forøvrig trenger du ikke vurdere om noe er et brudd på retningslinjene eller ikke. Det er bedre med en rapport for mye en enn rapport for lite :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...