Dalacowboy Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Du kan nå lytte til amk - brann - politi Live fra hedmark Her er linken: http://home.no/dalacowboy/hedmark.htm :!: Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har mine tvil... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har dine tvil? Politiradio er faktisk lovlig, så lenge du ikke bryter inn i på politiradioen og begynner og snakke selv. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Skjer det noe i Hedmark, da? Er vel bare om folk som har fyllekjørt med traktor eller stjålet noen kuer. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skjer det noe i Hedmark, da? Er vel bare om folk som har fyllekjørt med traktor eller stjålet noen kuer. I motsetning til Oslo hvor det er bankran og masseslagsmål med kriminelle gjenger hver dag? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har dine tvil? Politiradio er faktisk lovlig, så lenge du ikke bryter inn i på politiradioen og begynner og snakke selv. Hahaha 'Hei alle sammen, mitt navn er Lars, skjera?' Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Politiradio i Drammen.....? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Politiradio i Drammen.....? Mhm. Norges fineste politiradio, faktisk. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Politiradio i Drammen.....? Mhm. Norges fineste politiradio, faktisk. Ikke sant ? Jeg hører sirener hver jævla dag, Så jeg vil gjerne høre whats up Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Kjøp deg en politiradio da! Sikkert smågøy å jakte på fartskåte ungdommer igjennom Drammens gater Endret 16. oktober 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjøp deg en politiradio da! Sikkert smågøy å jakte på fartskåte ungdommer igjennom Drammens gater Nei er du galen :o? Pluss at det ikke er lov. Hvertfall å snakke. Det må da finnes på internett et sted. Skal google litt ^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Kjøp deg en politiradio da! Sikkert smågøy å jakte på fartskåte ungdommer igjennom Drammens gater Nei er du galen :o? Pluss at det ikke er lov. Hvertfall å snakke. Det må da finnes på internett et sted. Skal google litt ^^ Hehe, happy googling! Ai, ai, ai. Rød Ford ka som kjører vinglete i Oslo...Ikke bra. Endret 16. oktober 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjøp deg en politiradio da! Sikkert smågøy å jakte på fartskåte ungdommer igjennom Drammens gater Nei er du galen :o? Pluss at det ikke er lov. Hvertfall å snakke. Det må da finnes på internett et sted. Skal google litt ^^ Hehe, happy googling! Ai, ai, ai. Rød Ford ka som kjører vinglete i Oslo...Ikke bra. Fant ikke :/ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 visste dere foresten at det var en narkoma som kjørte uten hjelm i oslo sentrum nå netopp han kjørte også uten lys Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 MEn dere burde ikke høre på politiradioen egentlig de så netopp"jeg hører deg veldig dårlig nå,vi blir overlyttet. (han andre) jeg skal ta en titt på det:/ Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 www.politiradio.net Oslo, digg trenger itunes eller noe sånt da men det er jo nokså standard da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå