Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Det går ikke å høyreklikke filer lenger i windows xp pro. Dette er det Norton 360 som gjør. Hvorfor? Hvordan fixe det? Takk for hjelpen! Endret 5. oktober 2008 av Slettet-0ncAanc1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hva er det som gjør at du mener at det er Norton som gjør dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hva er det som gjør at du mener at det er Norton som gjør dette? Fordi jeg avinstallerte Norton og da funka det. Installerte igjen, og det ble som før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 ingen? Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Avinstaller Norton igjen da:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Avinstaller Norton igjen da:) Ja det er gjort. Bruker Norton Internet Security 2009 nå, det funker veldig bra og er bedre enn 360. Og nå funker høyreklikk også. Så da er jeg fornøyd Endret 2. oktober 2008 av Slettet-0ncAanc1 Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 2009 versionen av NIS er et meget stort steg i riktig retning. Pulse updates, Norton Insight etc. er meget etterlengtede funksjoner. Hadde bare de som fortsatt sitter og kverner på intrykkene fra NIS06 etc testet den nye versionen ville de nok fått seg en overaskelse Artig med installasjon på omlag 1min også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 2009 versionen av NIS er et meget stort steg i riktig retning. Pulse updates, Norton Insight etc. er meget etterlengtede funksjoner. Hadde bare de som fortsatt sitter og kverner på intrykkene fra NIS06 etc testet den nye versionen ville de nok fått seg en overaskelse Artig med installasjon på omlag 1min også Veldig enig med deg! Jeg må si jeg er imponert over NIS 2009. Har prøvd endel Norton produkter før, men har aldri brukt Norton fast som brannmur/antivirus før fordi jeg synes mange av konkurrentene har vært bedre. Men nå er det raskt og tar lite ressurser. Har brukt Zonealarm Sec. suite i flere år og vært fornøyd med det, men nå har NIS 2009 gått forbi dem (og helt sikkert mange andre også). Designet er også veldig flott. Har funnet min favoritt brannmur/antivirus nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå