kim_andre_c Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei! Er det noen som har forslag til veggfeste til disse surround høytalerne: (System One surround H-388S) kan sees på brl.se jeg har sett på dette veggfeste, men jeg synes det var stiv pris. De koster 700,- pr. par Jeg trenger veggfeste som man kan justere vinkelen på, både til hver side og opp og ned. Noen som har gode alternativer? på forhånd hjertelig takk!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Paradigm MB-60 eller Paradigm MB-40 er vel det du trenger. Edit: sistnevnte er vel uaktuell grunnet den lave maksvekten? Endret 24. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
kim_andre_c Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Paradigm MB-60 eller Paradigm MB-40 er vel det du trenger. Edit: sistnevnte er vel uaktuell grunnet den lave maksvekten? Ja jeg har tittet på den første av de, men jeg tror den bygger litt for lite ut fra veggen, jeg tror det blir veldig lite jeg kan stille den nedover og mot siden før høytaleren går i veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå