Azidops Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Fant følgende artikkel på VG.no: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=520976 Er det noen som har prøvd denne? Er det noe vits å bruke 1000 kr på å sette xboxen inni dette kabinettet? På meg virket det helt tullete, men jeg har veldig lyst til å finne en måte å redusere dvd-støyen på. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Du kan jo alltids vente til haust-oppdateringa, som kjem med nokre lovande fixar.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hoy dæven og den var schvær da! Hadde den vært hakket lavere, smalere og mindre dyp hadde den blitt meget mye mer aktuell. Er keen på en ny Xbox360 og dette kabinettet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eksisterende tråd: Lian Li lager 360 kabinett. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eneste måten til å få ned støynivået er som nevnt mange ganger før å flashe ned hastigheten på dvd-rommen, 8X gir en meget støysvak konsoll. Ps. Må si meg lite imponert over de tekniske ferdighetene til vg folka, en virkelig brutal måte å åpne opp en 360 :!:. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Eneste måten til å få ned støynivået er som nevnt mange ganger før å flashe ned hastigheten på dvd-rommen, 8X gir en meget støysvak konsoll. Ps. Må si meg lite imponert over de tekniske ferdighetene til vg folka, en virkelig brutal måte å åpne opp en 360 :!:. Er det mulig å flashe dvd-rommen uten å bryte garantien? Og load-tiden må jo gå opp når hastigheten går ned? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Eneste måten til å få ned støynivået er som nevnt mange ganger før å flashe ned hastigheten på dvd-rommen, 8X gir en meget støysvak konsoll. Ps. Må si meg lite imponert over de tekniske ferdighetene til vg folka, en virkelig brutal måte å åpne opp en 360 :!:. Er det mulig å flashe dvd-rommen uten å bryte garantien? Og load-tiden må jo gå opp når hastigheten går ned? Du må bryte garantiklistremerket for å åpne opp 360'en. Når det gjelder loadetider så er ikke dette merkbart. Jeg kan ihvertfall ikke merke noen forskjell. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Installere deler av spillene over på harddisk samt senke hastigheten på DVD-drevet er det som trengs for å få bukt på støyproblematikken. Håper MS gjør noe med dette. Spent på hva høstoppdateringen bringer... Lenke til kommentar
biXen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skal mye til at en godt brukt konsoll ikke får problemer med drevet etter 2-3 år, så jeg har venta lenge på en sånn oppdatering. Nekter å tro at de bruker verdens beste dvd-rom inni der, eller jeg VET Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Installere deler av spillene over på harddisk samt senke hastigheten på DVD-drevet er det som trengs for å få bukt på støyproblematikken. Håper MS gjør noe med dette. Spent på hva høstoppdateringen bringer... Man kan jo innstallere HELE spillet på HDD til høsten ^^ Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 hvis man kan innstallere hele spillet på harddisken, så er det kjipt for dem som bare har 20GB hdd som meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Installere deler av spillene over på harddisk samt senke hastigheten på DVD-drevet er det som trengs for å få bukt på støyproblematikken. Håper MS gjør noe med dette. Spent på hva høstoppdateringen bringer... Man kan jo innstallere HELE spillet på HDD til høsten ^^ jepp jepp jepp, det betyr nesten null bråk fra kjeksen, siden dvd drvet ikke spinner Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 æsj, jeg må skaffe meg 120GB HD til oppdateringen kommer... enda mere penger ut vinduet Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Installere deler av spillene over på harddisk samt senke hastigheten på DVD-drevet er det som trengs for å få bukt på støyproblematikken. Håper MS gjør noe med dette. Spent på hva høstoppdateringen bringer... Man kan jo innstallere HELE spillet på HDD til høsten ^^ Er det 100 % bekreftet at man kan installere HELE spillet på HDD? Jeg håper virkelig at det stemmer. Det vil jo bli helt nydelig. Ikke bare vil man slippe støy, man vil også få raskere loadingtider. Håper de velger å gå for denn 100 %-løsningen og ikke en sånn halvveis installere-litt-av-spillet-løsning som PS3 har (hvor man nesten ikke merker noen forskjell). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 De har selv sagt det at hele DVD'en vil bli kopiert inn på HDD'en. Eneste grunnen til at DVD'en må ligge i drevet er pga verifisering. Xboxen stakkar må jo vite om du faktisk har spillet eller ikke. Dermed er støyen mer eller mindre borte i de spillene du velger å "installere". Det blir nok raskere loadingtider også, men jeg ville ikke har for høye forhåpninger. Forskjellene for Xbox 360 sin del er jo størst i at jetmotoren stopper. Installasjonene tror jeg ikke vi vil merke så veldig mye til. Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gammel tråd, men er det noen som har prøvd denne ? De har den nå på netshop.no. Støyer den ? Kan man bruke minnekort i den ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg vil faktisk tro at den støyer like mye som den nåværende xboxen da det er veldig mange perforerte overflater (overflater med hull) som slipper lyden igjennom. Men om du installerer spillene dine på harddisken er neppe det er problem. Noe jeg kan se for meg bli godt forbedret er kjølingen, som igjen minsker sjansen for RROD (eller 3RLOD om du vil, men RROD er mye lettere) Eksisterende tråd:Lian Li lager 360 kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå