111111111 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Sitter med akuratt samme spørsmål som deg. Sorry at jeg låner tråden din. Takk for lånet. Ikke noe problem, bare koselig det Lenke til kommentar
riroil Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 LE40A559 kommer tydeligvis på tilbud i helgen.. Dette er jo ikke samme som A6 serien, men vil tro du for mye for pengene. Lenke til kommentar
111111111 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 LE40A559 kommer tydeligvis på tilbud i helgen..Dette er jo ikke samme som A6 serien, men vil tro du for mye for pengene. Vi liker tilbud men ettersom jeg må vente på neste lønning, så tror jeg kanskje skal gå for LE40A656. Har akkurat ikke råd til å kjøpe tven pga. de ekstra kostnadene som frakt og hdmi kablene.. Ble ganske forelsket i LE40A656 etter å ha lest et par tester av den. Takker Jada-jada for rådet! 40" vil også passe perfekt mener jeg. Uansett, takk for info! Et lite spørsmål. Når man bestiller tv på nettet, blir man da automatisk registrert av leverandøren slik at du vil motta regning på tv-lisens fra NRK? Eller gjelder dette bare hvis man kjøper det på L-kjøp o.l. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bra du valgte Samsung, sverger til det merket når det kommer til TV selv. Er så utrolig fin svartnyanse og gode kontraster. Men om du blir registrert når du kjøper over nett vet jeg faktisk ikke. Jeg tror det kommer an på hvor du bestiller fra. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Et lite spørsmål. Når man bestiller tv på nettet, blir man da automatisk registrert av leverandøren slik at du vil motta regning på tv-lisens fra NRK? Ja, hvis de gjør jobben sin som de skal, så. Eller gjelder dette bare hvis man kjøper det på L-kjøp o.l.Det skal ikke være noen forskjell på dette om du kjøper i nettbutikk eller over disk. Lenke til kommentar
111111111 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg tror nok jeg vil kjøpe tven i min fars navn. Da slipper jeg å ha lisensen etter meg på livstid, siden han allerede betaler lisens Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg tror nok jeg vil kjøpe tven i min fars navn. Da slipper jeg å ha lisensen etter meg på livstid, siden han allerede betaler lisens Lisens må man jo betale uansett om en skal skaffe seg et simkort til dekoder. Lenke til kommentar
111111111 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Skal bare bruke tven koblet opp mot pcen og ps3 i første omgang, så det blir lite tv titting 1 år fremover. Neste år så skal jeg ordne meg kanaler, men det blir ikke før jeg har flyttet,så da får jeg ta et oppgjør med lisensen når den tid kommer hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå