homo_ape Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hei! Jeg har en Ask M2 (gammel) projektor, LG hjemmekino og en harddiskbasert medieavspiller! Ask M2: VGA, S-video, C-video inn LG HT902TB: HDMI, Scart, RGB, composit ut Argosy Harddrive 1 TB : RGB, Compositt, Scart ut Her har jeg prøvd å illustrere slik jeg ønsker det koblet opp! Nå har jeg c-video men det er utrolig dårlig kvalitet! Kan noen, ut ifra info over, si meg hva som hadde vært det beste i forhold til kvalitet på signalet? Til projektor ønsker jeg helst VGA hvis det er mulig på noen måte! Vet det finnes en del overganger men er litt usikker på hva som fungerer og ikke! Si ifra hvis noe er forklart dårlig! På forhånd takk! Endret 24. september 2008 av homo_ape Lenke til kommentar
homo_ape Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 bump Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Når du skriver C-video, mener du da composit eller component? Du får overganger HDMI/DVI til VGA som vil gi best bilde fra LGen. Du får også RGB scart til Component overgang, Component til VGA osv. Sjekk leteng.no(eller com) de har mye, selges også via avshop.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå