Gjest Guest_Marius_* Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Traff ei jente på fest i sommer, som jeg ble sittende å kose med. Her var det hun som tok initiativet. Noen dager senere fikk jeg melding av noen som etter hvert viste seg å være henne, uten å ha gitt henne nr mitt.. Deretter har vi sendt en del sms til hverandre titt og ofte. Jeg tok initiativet til å få henne med på en annen fest, og her ble det etter hvert en del alkohol inn i bildet. Da kom hun å satte seg ved siden av meg, og vi fortsatte sporet fra forrige fest, men her ble det etter hvert også klining, hvor det nok en gang var hun som tok initiativet. Senere på kvelden fortalte hun meg at hun alltid hadde likt meg, og at hun syntes jeg var bra. - Hørtes dette ut som noe helt uskyldig, eller er hun virkelig gira ? - Hva skal jeg i såfall gjøre videre nå, hvis jeg vil at det skal bli noe mer ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 .......Må du virkelig spørre om hun er "gira"? Dette er jo så åpenlyst som du kan få det. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha, du har fått såppass mange klare tegn på at dette er gogo så er du fortsatt usikker? O.o Hvis du vil at det skal bli noe mer vil jeg anbefale deg å ta steget videre, lar du hun ta alt insiativ hele tiden blir hun til slutt lei. Om hun er gira eller bare har lyst til å ha noen å kose med, det vei jeg ikke, men en ting er sikkert og det er at hun er intressert. Tror du skal være ganske god hvis du klarer og fucke opp den situasjonen du beskriver der. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 .......Må du virkelig spørre om hun er "gira"? Dette er jo så åpenlyst som du kan få det. Haha ikke sant. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er du gira, når det er hun som hele tiden må ta iniativ? Tror hun nesten tror det motsatte av deg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nå er det jo jeg som har tatt initiativet til å få henne med på fest, og jeg har vært den som har sendt mest meldinger. Og det ble kanskje feil å si at hun tok initiativet på den andre festen, it takes two to tango vettu Var jo ikke akkurat sånn at jeg dyttet henne fra meg Vurderer å høre med henne hva hun skal til helgen, og om hun evt blir med å møtes.. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Ser for meg at hun må holde opp et A3 der hun har skrevet "Jeg er interessert" med rød sprittusj for at du skal forstå det. Ut ifra det du har skrevet i førstepost er det ikke så veldig mye å lure på Endret 24. september 2008 av Gordion Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Så om vi nå hadde fortalt deg; at det der ikke var noe å satse på, så forkaster du hun? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) No effence, men tar du ikke hintet på det der så sier det mer om deg Endret 24. september 2008 av Nickless Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jesus Christus - Det står en kuk i hennes panne og du kan ikke se den. Jeg har hatt maaaange situasjoner opp igjennom etter at jeg begynte se på PU der jeg vet kvinnfolket har vært klar og da langifra like ivrig som dette kvinnfolket. Gå for det hun er så gira som du får det. Når hun leter opp ditt nummer uten at dere har vekslet nummer da har jeg ikke ord for hvor klar hun er. Endret 24. september 2008 av Cape Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Faen mann, du aner ikke hvor mye jeg hadde gitt for de samme tegnene fra ho jenta jeg liker. Dette er jo bare å kjøre på! Lenke til kommentar
Optique Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Go for it! Hadde jeg fått slikt tegn så hadde ikke jeg vært treig med å svare Det er jo bare fryd og gammen hos deg! Endret 27. september 2008 av Satyric Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 skjønner faen ikke at det er mulig å ikke bare kjøre på.. skjønner heller ikke hvorfor at det er jenter som tar inginativet.. skjer aldri meg.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du må gjøre et godt inntrykk da vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå