pan100 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ok, da tror jeg det er noe gale i forbindelse med den oppdateringen som gikk skeis Det er vel det jeg frykta, og hadde en mistanke om. Men hvilke muligheter har jeg da? Må jeg formatere alt og legge inn windows på nytt? Jeg får jo ikke avinstallert service pack 3, siden den bare ble halvveis installert. Klarer heller ikke å gjenopprette systemet til tidligere tidspunkt. Uansett takk for hjelpen her, selv om jeg fortsatt ikke har kommet meg på nett.. Ta kontakt med MS først, det kan jo hende de har en løsning Lenke til kommentar
vegardfj Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 ok jeg får prøve det.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det er jo bare å formatere og legge inn Windows på nytt etter min mening. Det er veldig sannsynlig at det har vært en feil før du har prøvd å installere SP3 og nå er maskinen en smule fucket up pga mislykket installasjon i tillegg. Ta backup av viktige data før du gjør noe mere... Lenke til kommentar
pan100 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sikkert det som blir resultatet. Men det er jo en mulighet for at MS har en løsning på problemet. Det står jo tidligere at du ikke kunne fjerne SP3 fordi den ikke støttet bosnisk eller noe sånt? Ergo kan det være de er kjent med problemet og har en fiks. Lenke til kommentar
vegardfj Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg installerte Windows XP på nytt, og nå fungerer internett akkurat som det skal. Så da er problemet løst! Takk til dere som prøvde å hjelpe her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå