Gå til innhold

Hvem tar service på HTC tilbehør?

esoteric

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, emnetittelen sier vel det meste. :)

Lurer på om noen vet hvem som tar service på HTC tilbehør her i landet?

Tenker på da tilbehør som ikke kommer med telefonen, men kjøpt separat.

Så lenge det er originalt utstyr, så vil jeg tippe at Deltaservice tar dette.

Siden Deltaservice er HTC sin servicepartner i Norge.

Men privatpersoner kan ikke levere der selv, må gå igjennom forhandler.

Lenke til kommentar

Ja hørte med HTC, og de henviste meg også først til Deltaservice.

Men når jeg sa de kun tok service på tilbehøre som kom med telefonen, sa de jeg måtte spørre om leverandøren ville sende meg en ny, ettersom hvordan avtale de hadde på sånne ting. Er vel dangaard dette kommer fra, så får høre med de senere..

Lenke til kommentar

Jeg jobber i den butikken :)

Vi har ikke solgt HTC tilbehør tidligere, og en kunde kjøpte et headset som det kun var lyd i på ene siden. Ga ut ny til kunde, og sendte det defekte til delta som jeg trodde tok service på HTC tilbehør. Men når jeg fikk den i retur laget jeg en tråd her, siden det ikke var noe som hastet, og det sitter en del andre forhandlere her på forumet ;)

Lenke til kommentar
Jeg jobber i den butikken :)

Vi har ikke solgt HTC tilbehør tidligere, og en kunde kjøpte et headset som det kun var lyd i på ene siden. Ga ut ny til kunde, og sendte det defekte til delta som jeg trodde tok service på HTC tilbehør. Men når jeg fikk den i retur laget jeg en tråd her, siden det ikke var noe som hastet, og det sitter en del andre forhandlere her på forumet ;)

Dersom du jobber i en kjede ville jeg ha kontaktet serviceansvarlig eller innkjøper for den varegruppen produktet tilhører. Det er ganske vanlig at innkjøpsavdelingen lager en avtale med produsent/leverandør før de begynner å kjøpe inn varer. Da er det ofte beskrevet i denne avtalen hvem som har ansvaret for reparasjon og utbytte.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...