esoteric Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja, emnetittelen sier vel det meste. Lurer på om noen vet hvem som tar service på HTC tilbehør her i landet? Tenker på da tilbehør som ikke kommer med telefonen, men kjøpt separat. Lenke til kommentar
ZyNTaX_1337 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja, emnetittelen sier vel det meste. Lurer på om noen vet hvem som tar service på HTC tilbehør her i landet? Tenker på da tilbehør som ikke kommer med telefonen, men kjøpt separat. Så lenge det er originalt utstyr, så vil jeg tippe at Deltaservice tar dette. Siden Deltaservice er HTC sin servicepartner i Norge. Men privatpersoner kan ikke levere der selv, må gå igjennom forhandler. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Nei, Delta tok kun service på det som kommer med telefonen. Vært innom der alt Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Prøv 80011576. Dette er HTC sitt supportnummer i Norge. Du kan reklamere til dem. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ja hørte med HTC, og de henviste meg også først til Deltaservice. Men når jeg sa de kun tok service på tilbehøre som kom med telefonen, sa de jeg måtte spørre om leverandøren ville sende meg en ny, ettersom hvordan avtale de hadde på sånne ting. Er vel dangaard dette kommer fra, så får høre med de senere.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Telefast selger også tilbehør til HTC. Er det lov å spørre om hvorfor du ikke tar kontakt med butikken der du kjøpte den? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg jobber i den butikken Vi har ikke solgt HTC tilbehør tidligere, og en kunde kjøpte et headset som det kun var lyd i på ene siden. Ga ut ny til kunde, og sendte det defekte til delta som jeg trodde tok service på HTC tilbehør. Men når jeg fikk den i retur laget jeg en tråd her, siden det ikke var noe som hastet, og det sitter en del andre forhandlere her på forumet Lenke til kommentar
havfal Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Aha. aha skjønner jeg. Som forhandler seg vil jeg kontakte din leverandør. De bør svare deg på hvor den skal, evt. bytte den. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg jobber i den butikken Vi har ikke solgt HTC tilbehør tidligere, og en kunde kjøpte et headset som det kun var lyd i på ene siden. Ga ut ny til kunde, og sendte det defekte til delta som jeg trodde tok service på HTC tilbehør. Men når jeg fikk den i retur laget jeg en tråd her, siden det ikke var noe som hastet, og det sitter en del andre forhandlere her på forumet Dersom du jobber i en kjede ville jeg ha kontaktet serviceansvarlig eller innkjøper for den varegruppen produktet tilhører. Det er ganske vanlig at innkjøpsavdelingen lager en avtale med produsent/leverandør før de begynner å kjøpe inn varer. Da er det ofte beskrevet i denne avtalen hvem som har ansvaret for reparasjon og utbytte. Endret 7. oktober 2008 av Nuffern Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er det utstyr som kommer med telefon er det deltaservice Er det utstyr som er kjøpt separat skal det til den leverandøren som det er kjøpt fra:) hurra for htc som er sære både på dette og reklamasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå