Vegard_Haug Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Gjennom jungelen. Se videoen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Fortsatt veldig blasse farger... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Men også veldig nice Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ser ganske bra ut dette, trodde det skulle være litt bedre grafikk aktig men dette er slett ikke dårlig. Likevel er det noen ting jeg savner, som at man ikke kan trekke seg opp på en brygge men må ha en grunne eller eventuelt stige for å komme opp, savner også realismen når man går på en stein at man bare stopper opp, det er litt dumt. Skulle vært mulig å gå opp som om det var trappetrinn liksom, men det er vel ikke noe spill som har denne muligheten enda. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Shabby kvalitet på klippet der. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Dette ser jo faktisk helt rått ut! Likte ikke eneren så veldig bra, men dette tror jeg faktisk jeg skal kjøpe. Dyr i skogen, fugler som flyr når du skyter og faktisk har han GPS EDIT: Innlegg nr 1000 =) Endret 25. september 2008 av chberge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg