momyboy Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei... Jeg har hørt at du får Pug Games med når du fårhånds bestiller Fable 2 LE(Limited Edition). Men jeg har ikke fått noe kode eller noen ting, og det stod ingen ting om PG(Pub Games)i emailen jeg fikk av playx heller. Så jeg lurer på skal man få det når man fårhånds bestiller?? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Du vet du kan last ned Pub game fra markete.. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ja jeg vet det men gidder ikke bruke penger på det hvis jeg kan få det gratis... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eg har bestillt collecters fra Absoluttspill, ikkje noe pub game der vertfall. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Jeg fant ut istad og du får det med spillet nåt det kommer i posten ... Jeg mener hvem i alle dager gidder å spille det når du har fullversionen av Fable 2?? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg fant ut istad og du får det med spillet nåt det kommer i posten ...Jeg mener hvem i alle dager gidder å spille det når du har fullversionen av Fable 2?? De som ikke orker å starte Fable 2 for å tjene penger in-game. Greit å bare kunne fyke opp et XBLA, spille det i 10min, og tjene masse penger. Alt uten å røre Fable 2-DVDen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg fant ut istad og du får det med spillet nåt det kommer i posten ...Jeg mener hvem i alle dager gidder å spille det når du har fullversionen av Fable 2?? Hvor har du bestillt? gjelder dette alle collecters editioner? Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er de noen som tjener noe penger på pubgame? Sliter med å tjene noe, ender bare opp som han pastor sønnen Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg ender også opp som han pastorsønnen. Tyder på at jeg kunne vært en like god rådgiver for han som de han hadde. Så på tide å skifte jobb for meg. www.bet365.com her kommer jeg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er de noen som tjener noe penger på pubgame? Sliter med å tjene noe, ender bare opp som han pastor sønnen Har 750k så langt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 tips? Spill Fortune's Tower http://blog.wired.com/games/2008/08/fable-2-pub-gam.html Men... http://arstechnica.com/journals/thumbs.ars...ub-games-glitch "You may even have used the well-known cheat to earn your dough. Just be warned. Molyneux has said that the cheat was no accident and that those who used it to earn their money will be in for a surprise." Men det er jo ikke verre enn å lage 2 save games. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 det står i siste linken din at glitchen er patcha...fungerer det ikkje lenger? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 det står i siste linken din at glitchen er patcha...fungerer det ikkje lenger? Nei, funker ikke nå, ser det ut til. Kanskje like greit. Men om du ikke oppdaterer Pub Games, så vil den jo fortsatt funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå