Gå til innhold

Ting å gjøre med russen?

Aleks

Anbefalte innlegg

Jeg synes egentlig at du kunne gjort ett eller annet "interaktivt". F.eks når de åpna døra så datt det bæsj på dem eller noe sånt ekkelt. Det hadde ihvertfall gjort meg utrolig sint! Ellers funker det fint å tette eksospotta, skru løs hjulene, male over alle sponsorer og skrive horekunder på siden eller liknende, helt avhengig av hvor god til dere har til å gjøre det:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes egentlig det var ganske kjedelig med russ som hele tiden skulle finne på skøy, så vi tok bare og startet opp brannslangen hver gang de nærmet seg for å gjøre noe. Det tok ikke lange tiden før de ga opp, og de ble den tammeste russen jeg har møtt på. Kullet året etter trengte man ikke gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Amerikanske skap pleier vanligvis å være et bitte lite rom med en vanlig dør som går utover. Siden du bor på et internat kan dette være en godt trekk.

Bygg om noens rom til et skap, evt. bøttekott.

Hvis dere prefabrikerer veggene tar det ikke lange tiden å sette det opp. Det vil da bare være å bære de inn, sette inn et par spikre litt bøtter, mopper, utstyr, o.l. og montere et skjult kamera.

Evt. kan dere også ha telefonkatalogparty på noens rom. Poenget er å rive ut så mange enkeltsider som mulig fra en telefonkatalog og fylle en person rom. Det er utrolig hvor mye plass en telefonkatalog egentlig kan ta. (for å fylle opp et helt rom på ca. 15-20 kvadrat trengs det ca. 10 kataloger).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...