Gå til innhold

Video: Far Cry 2 #9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drit kult. Lyddempa MP5, det beste våpenet i COD4 IMO, + lyddempa pistol, så man slipper den helsikes deageln. :) Ser ut som om man får enda større frihet i måten man vil angripe situasjonene, og det liker jeg. Spesielt siden jeg er litt ninja i måten jeg spiller :ph34r:

Lenke til kommentar
Drit kult. Lyddempa MP5, det beste våpenet i COD4 IMO, + lyddempa pistol, så man slipper den helsikes deageln. :) Ser ut som om man får enda større frihet i måten man vil angripe situasjonene, og det liker jeg. Spesielt siden jeg er litt ninja i måten jeg spiller :ph34r:

Samme her :p snike seg bak en fyr og dra fram rambo knive kommer jeg til å gjøre ofte...

Men vet noen om det er en myte og drepe de mer lydløst på?

Noe i klassen snike seg bak dem og kutte strupen?

Var litt mange lyder med måten han gjorde det på...

Lenke til kommentar
Ennå skeptisk på AI-en. De reagerer jo ikke i det hele tatt, spesielt ikke på lyder. Og mørket var ikke akkurat mørkt, men det kan jo være lyset fra månen. Føltes uansett for lyst.

Holder ennå litt an på dette fremdeles.

Ja reagerte på det med mørket...

Og AI en snakker til seg selv ^^

Komanderer de andre rundt selv om de ikke er der,,,,

men dette spillet blir nokk i hylla ja..

Lenke til kommentar
Ikke akkurat mørkt da :D

syns man beveger seg litt vel fort i vannet, ellers så likte jeg den "lille" kniven hans ^^

Gernia

Det er ikke en kniv, men en machete.

Ser du ""? underdrivelse,,,,,,,,,,, "kniven"!! alle vet at det er en aferikansk manchete.. man kan ikke skrive "lille" mancheten..

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...