tnomeland Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Blir du ikke berørt av dette, er du ikke menneskelig. Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hmm, såg ikkje så værst ut. Minner litt om ein blanding av A Clockwork Orange og Scream. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har sett orginalen da jeg var 16, og må si at et klasserom fyllt av elever, en dårlig skjerm og en solskinnsdag utenfor fikk meg til å kjede livet av meg. Tror jeg må¨få plukket opp denne filmen, og få sett en film jeg egentlig alltid har hatt lyst til å se etterhvert som jeg har modnet til litt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) DETTE er en film jeg skal se! Morsom, hysterisk og skummel! Flott! Gleder meg Endret 24. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg ble kjempeskuffet av denne filmen. Det hele begynte jo bra, og de to psykoene spiller veldig bra. Etterhvert synes jeg det bare går nedover og nedover. Det er mange løsninger på probemstillingen i filmen som er ganske innlysende av og til, og det er noe som jeg tenkte gjennom nesten hele tiden. Hvorfor gjorde de ikke bare ditt, og hvorfor måtte datt skje osv. 10 minutter i filmen med ingenting(dere som har sett den skjønner hva jeg mener) gjør det ikke akkurat bedre. Greit nok med den scenen. Men ærlig talt, de kunne kortet ned på den. Må også si at jeg lo ganske godt enkelte ganger i filmen, og ble ikke så veldig berørt av handlingen som man kunne tro. Ifølge skribenten er jeg ikke menneskelig med andre ord. Endret 24. september 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg må si at jeg synes dette var en drittfilm av proporsjoner. Og at jeg greide å sovne da jeg så den. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dritt film og drittfilm, den er da fin underholding. Jeg elsket de to psykopatene! Men den var ikke skummel synes nå jeg. jeg skulle ensten ønsket de kom å besøkte meg! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Svært så mislikt denne filmen var da. Denne stiller seg som en av mine favorittfilmer. Aldri en film som har revet meg så i følelsene som denne. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nja, er enda litt usikker på om jeg skal orke å se denne filmen, jeg så jo the Deaths of Ian Stone, så teoretiskt sett burde jeg vel det. Gleder meg mest til Eden Lake dog. Lenke til kommentar
MissKarna Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg synes ikke denne filmen var så aller værst. Det finnes en del dødpunkter i filmen, men hvem ville vel hatt besøk av noen som aldri går igjen? Blir nervøs bare av situasjonen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Aldri... i.... LIVET!! Hater skrekkfilmer i denne sjangeren etter å ha sett motorsagsmassakren, som er det dummeste jeg noen gang har gjort.. (Jeg er 13.) Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er snakk om totalt forskjellige sjangere, men jeg vil kanskje ikke anbefale deg denne filmen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg