Mr. ve Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vurderer å kjøpe en brukt x360, for å spare litt penger. Det er en elite, som er kjøpt ved lansering i August 07. Da er den vel en Zephyr? Er det dumt å kjøpe en så gammel maskin? Burde jeg gått for en nyere (Falcon eller Opus)? Lenke til kommentar
ro0bin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvilken pris får du denne xboxen for? Dette pluss evt. feil og tidligere reparasjoner burde være noe du tenker på i alle fall. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Mener selv det er en grei pris, men akkurat den biten fikser jeg selv. Det jeg lurer på, er om det er dumt å kjøpe en så gammel maskin? Er de nye mye bedre? Hvordan er det med støyen? Er den lavere på nyere maskiner? RROD blir vel uansett dekket i 2 år til? Lenke til kommentar
Milk_Crisis Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er faktisk veldig smart. iom. at det omfattende er rapportert 33% feilrate på zephyr boards har du svimlende 2/3 sannsynlighet på å lucke out. Go for it! Lenke til kommentar
Milk_Crisis Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvor mye får du den for? Er jo det som er det essensielle her. HEr må man faktisk overveie risiko mot pris. Mange fine deler å plukke fra en brukt elite, som dvdrommen hardisken, skall og what not. Men igjen, den viktigste faktoren er altså prisen. Så: for at jeg skal kunne fortelle deg om dette i realiteten er en bra deal eller ikke, må jeg jo vite den ukjente faktor. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Har nå sagt ja til å kjøpe, så er forseint nå, gitt.. Men det er jo uansett garanti på RROD, og han hadde aldri hatt noe problemer med maskinen. Kan evt. poste en pris da handelen er gjort, og boxen er i hus. Så kan dere enten si hvor teit og uvitende idiot jeg er, eller om jeg har gjort årets kjøp Lenke til kommentar
Milk_Crisis Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vi følger med i absolutt spenning... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Da var den i hus. Betalte xxxxkr for Elite, trådløs-adapter, 8 spill (ikke akkurat storspill i mine øyne, men et par greie), en trådløs gitar, og en med tråd (og selvsagt en trådløs vanlig kontroll). Alt ser ut til å virke fint Endret 27. september 2008 av Mr. ve Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Sykt bra pris Edit: FAEN SÅ BRA PRIS! Endret 25. september 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
ro0bin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Et godt kjøp imo. nesten for godt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 VELDIG godt kjøp der ja! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Konge kjøp det ja, i Norge har vi jo også 5 års reklamasjonsrett . Lenke til kommentar
brrah Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Den prisen var for god til å være sann i mine øyne. Med mindre du kjenner personen og han ga deg en venne-pris da... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Veldig bra pris og 1500kr bare for 8 spill er egentlig bra, + hardisk + kontroller og sånt i verste fall vis xboxen streiker Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 I den handelen der vil jeg påstå at det var en som ble rævkjørt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå