Sir_restis Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 er det noen som vet om et bra rippe prog???jeg har et easydivx eller no!er det noen som vet om et prog som er bedre?(lettere) Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 DVDx2 fungerer fint. Har ikke prøvd easydivx så jeg kan ikke uttale meg om DVDx er lettere å bruke. Det skal sies at DVDx2 er rimelig enkelt å bruke. Til og med jeg får til å rippe filmer med bra kvalitet(Xvid), og det sier jo litt. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Stikk over til www.doom9.org å se på noen guider. Skaff deg programmene DVD2AVI, HeadAC3, Gordian Knot, Virtualdub og Nandub. Så er det bare å følge guidene å rippe i vei. Et tips er å bruke DivX 5.03 til ripping. Nth-pass funksjonen er ganske bra. Selv bruker jeg 6-pass på mine filmer, og kvalitetsforskjellen fra 2-pass er ganske stor, spesiellt på lange filmer som du har tenkt å ha på én CD. Lenke til kommentar
Smal Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har ikke rippa mere enn noen få filmer og noen serier... bruker et prog som heter vidomi.... er ikke helt sikker på hvor men finner det men.... veldig enkelt prog..... hvis du kjenner noen som har litt peil kan du få han/henne til å sette opp de riktige instillingene... eller jeg kan sende deg instillinger (bare å loade dem). du velger hvor stor fila skal være når den er ferdig encoda og starter encodingen........ Veldig enkelt og greit... MVH Smal Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Gordian Knot er et bra program til å ta backup av Dvdene dine til f.eks divx. Lenke til kommentar
Sir_restis Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 du kan godt sende meg innstillingene!det er ikke noe stress!send på [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå