morgenutgaven Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Iomega lanserer en såkalt ultratynn harddisk som skal være perfekt for deg med en Macbook Air. Les mer Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Lekker liten sak, til fullt ut akseptabel pris. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Helium kan helt sikkert formateres til Ext3 også og brukes under f.eks Ubuntu. Men det gadd ingen å finne ut.... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Helium kan helt sikkert formateres til Ext3 også og brukes under f.eks Ubuntu. Men det gadd ingen å finne ut.... Det er en harddisk, den kan formateres med akkurat det pokkers filsystemet du ønsker, akkurat som alle andre harddisker... Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Helium kan helt sikkert formateres til Ext3 også og brukes under f.eks Ubuntu. Men det gadd ingen å finne ut.... Det er en harddisk, den kan formateres med akkurat det pokkers filsystemet du ønsker, akkurat som alle andre harddisker... Nevn kan også brukes på ALLE macs, windows og linux pc'r. med usb 1.1-2.0 den funker sikkert på 1.1 og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Lekker liten sak. Og ikke så altfor ille pris heller, eller kanskje det bare er meg som ikke har kjøpt disker på en stund. Denne skal skaffes Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ultratynn? Når ble 16 mm ultratynt i harddisk sammenheng.. Helt middelmådig spørr du meg. En standard 2,5" disk er 9,5 mm tykk, så det finnes nok en haug av eksterne disker som er slankere enn denne tjukkasen. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Leste litt feil i artikkelen :!: Endret 24. september 2008 av karasjok Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ultratynn? Når ble 16 mm ultratynt i harddisk sammenheng.. Helt middelmådig spørr du meg. En standard 2,5" disk er 9,5 mm tykk, så det finnes nok en haug av eksterne disker som er slankere enn denne tjukkasen. Jeg stusset på det jeg også. Begge de to 2,5" eksterne jeg har, er en smule tynnere. Det er helt standard eksterne 2,5" som ikke er spesielt utvalgt pga tykkelse. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Av ren nysgjerrighet måtte jeg dra frem linjalen her og måle min gamle traver av en eksterne disk. 12,5 mm måler den i tykkelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå