FenrisC0de Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei! Venter stort på en pakke jeg har bestilt! Den er for øyeblikket i Hamar. Normalt sett ankommer den Lillehammer, morgenen etterpå. Men denne gangen ankom den Hamar veldig tidlig og lurer på om det er mulig at den ankommer Lillehammer i dag? 24.09.08 10.41 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 2309 HAMAR Takker for svar! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Tviler på dette. Den skal vel sikkert på en omlastingsterminal på Lillehammer også? Når jeg får pakker (Elverum), blir de som i ditt tilfelle her sendt videre på ettermiddagen,kvelden, eller morgenen til omlastingsterminal i Elverum. Pakken blir registrert der tidlig, før den kommer til postkontoret litt før åpningstiden der. Så tror du kan hente den i morgen jeg Lenke til kommentar
IQM Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) En del pakker jeg har fått, som har ankommet hamar før kl 13 kommer til Gjøvik rundt kl 15/16 samme dag. Andre ganger må jeg vente til dagen etter. Endret 24. september 2008 av IQM Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Den ankommer ingen omlastingsterminal i Lillehammer.. Ihvertfall ikke på tidligere pakker jeg har mottatt. Den kommer direkte til postkontoret.. Er det da en mulighet? Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Den ankommer ingen omlastingsterminal i Lillehammer.. Ihvertfall ikke på tidligere pakker jeg har mottatt. Den kommer direkte til postkontoret.. Er det da en mulighet? Haha, 1 år og 1 dag etter sitter jeg her å venter like spent på en pakke som er regga på omlastingsterminalen på hamar og skal til lillehammer jørstadmoen og håper på det samme.. kolli 1 kom til joker her i ste, men venter enda på to kolli som ble sendt en dag senere.. håper de også kommer i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå