Skrue Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Følgende personer får en ukes utestengning grunnet flaming: Insomniac fUsiOn Zeroproof I følge retningslinjene er dette ikke tillatt; ergo er det på tide å markere et standpunkt. Registrerer noen av disse seg på nytt, vil utestengningen bli permanent på samtlige brukernavn! -moderator yummy- Amen.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Grunnen til at gutten spør om dette produktet er da fks om noen har personlige erfaringer med produktet!!! Du har ikke en gang lest hva han var ute etter? Forresten, du så at opprinnelig poster også fikk en ukes 'ferie'? ved å trykke på 'search', mener du? helt enig. Søk, tenker jeg vi sier. </pedant> Men ærlig talt, søkefunksjonaliteten i det nye forumet suger hardt. Jeg vet ikke hvorfor, men den er helt klart dårligere enn den gamle versjonen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Søk, tenker jeg vi sier. </pedant> det står vitterlig 'search' hos meg.. men det kan jo ha noe med at det er valgt engelsk i profilen min. Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Sorry for alt jeg har gjort.. Merket ikke før i dag at jeg var blitt utestengt Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 latterlig at jeg ble utestengt om jeg så må få si. shoot the messenger noen må jo gripe ordet Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 latterlig at jeg ble utestengt om jeg så må få si. shoot the messenger noen må jo gripe ordet I shot the messengers. Flaming er IKKE tillatt på dette forumet. Det er bare sånn det er. Når vi "tar" flaming, tar vi samtlige som har kommet med slikt tøv under én kam - så kveler vi slikt i starten. Det blir faktisk mye hyggeligere uten flaming - har du ikke noe å tilføye, så la vær å svare på posten. Det er mykkje beire! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vi liker nemmelig ikke folk som er late.. that's all. Jeg ble utestengt for lenge og faktisk, men den saken ordnet jeg opp i ganske fort. Sendte mail og spurte hvorfor klokken 04:30 på natta/morgen, og tror du ikke jeg fikk svar med en gang da? Snakk om service 24/7. Ingen som har kommenter tema på denne tråden enda da? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 men hallo, en ukes utestengning se det litt i lys av oppførselen til tullingen det gjelder da, og så får vi samme straff Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Insomniac: Reglene er slik de er - og de gjelder for alle. Vær glad ikke utestengelsen varte lengre. Nå har du jo fått tilgang igjen, så da tenker jeg vi legger dette bak oss, ikke sant? Da holder vi oss til tema, folkens! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Insomniac: Reglene er slik de er - og de gjelder for alle. Vær glad ikke utestengelsen varte lengre. Nå har du jo fått tilgang igjen, så da tenker jeg vi legger dette bak oss, ikke sant? Da holder vi oss til tema, folkens! Snakk om tema og pirking så skulle vel denne tråden endret emnefelt, bli flyttet, stengt og sletta.. Rart ingen moderator har pirket på dette. Og insomniac, jeg ville annbefalle at du kanskje ikke sier så mye mer nå, før du blir utestengt igjen. Tror yummy bare sitter klar for å gripe sjansen igjen. Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Synes moderatorne gjør en fin jobb jeg.. Må jo teste hvor strenge dem er av og til De er aktive, hjelper alle med alt. Har en hyggelig skrivemåte. Jeg er selv moderator i et forum og vet åssen det er. http://gtaforum.no Kaller meg HHA det Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 fint det zeroproof, du har nok henta deg inn igjen nå, smiskebassen Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 fint det zeroproof, du har nok henta deg inn igjen nå, smiskebassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå