Zeroproof Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Vet ikke om jeg postet riktig nå men.. Da kan den vel flyttes Er det noen tester på internett av dette settet her? http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...11&GrpID=2&s=pl Vil helst lese tester som er på norsk. Jeg vil oxo ha en direkte link og ikke til foreksempel hardware.no og sånt. Takker! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Søk med Google og du vil bli vis. Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Søk med Google og du vil bli vis. Som sakt.. Jeg vil ha en link til testen 8) Jeg er lat og jeg er glad for det! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Søk med Google og du vil bli vis. Som sakt.. Jeg vil ha en link til testen 8) Jeg er lat og jeg er glad for det! Ja da får du håpe noen gidder å hjelpe deg, for jeg gjør fanken meg ikke det! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Som sakt.. Jeg vil ha en link til testen 8) Jeg er lat og jeg er glad for det! jeg kan skrive en test til deg, jeg. så slipper du å trykke på en evt. link som noen kanskje poster (don't count on it): Z-680-test z-680 består av 5 høyttalere og en subwoofer. de lager lyd hvis du plugger dem til datamaskinen din. Lenke til kommentar
scar Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 og vist du hadde orka og scrolle nederst på sida så er det jo en link til en nork test da. smart ass Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg hjelper ikke deg for fem flate øre, arrogante drittunge Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvis hjernen din hadde vært større enn dette: 0, så kanskje du hadde tenkt så langt, at det hadde tatt mye kortere tid å søkt etter testen selv enn å komme er å mase. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 mer jobb å lete etter en plass å poste her enn å finne en test da Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Slapp av da! Jeg søkte på google.com og fant det jeg så etter. Synes F A E N meg overklokking.no burde lære dere jævler oppførsel! F a e n til rasshøl har jeg ikke vært borti før! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Rolig nå..overdreven bruk av smilyes har ingen hensikt Lenke til kommentar
vegge Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Greit nok at man bør søke i google og slikt, men dere oppfører dere ikke noe fint. Tenk litt når dere svarer en ny bruker. Shame on you.. :-? Og så var det den norske testen som stod på siden til Komplett da; http://www.dinside.no/php/art.php?id=34005 Edit: Zeroproof, du kunne med fordel ha fjernet alle de smiliene. Du er ikke noe bedre selv når du lager slike poster. Nei, huff dette var på mange måter en uhøflig tråd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Her er det en test og den synes jeg forteller veldig godt om produktet ____________________________________________________________ Tragisk at brukere i det siste ikke gjør noe annet enn å slenge dritt til hverandre. Jeg prøver som regel å hjelpe så godt jeg kan og ignorer skrivefeil,store bilder,feil posting etc etc. men det virker som om det er bare drittslenging som er det eneste jeg leser Tragisk at det blir sånn her. Begynner å mislike forumet her mer og mer Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg søkte på google.com og fant det jeg så etter. Synes F A E N meg overklokking.no burde lære dere jævler oppførsel! når vi først gav deg beskjed om å søke på google. så hvis du hadde vært fornøyd med det svaret hadde vi ikke reagert. Søk med Google og du vil bli vis. Som sakt.. Jeg vil ha en link til testen 8) Jeg er lat og jeg er glad for det! du kommer her og tror du er noe, at vi skal gidde å lete fram tester det tar deg 2 minutter å finne sjøl. "fnys, gidder jeg ikke, jeg vil ha/at dere skal gjøre for meg". når du i tilegg sier det så utilslørt viser at du ikke tar hintet. vanvittig provoserende oppførsel, så hvis det er den holdningen du legger opp til kan det bare være hva du synes om oss. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 http://www4.tomshardware.com/video/2003010...speaker-10.html Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg søkte på google.com og fant det jeg så etter. Synes F A E N meg overklokking.no burde lære dere jævler oppførsel! når vi først gav deg beskjed om å søke på google. så hvis du hadde vært fornøyd med det svaret hadde vi ikke reagert. Søk med Google og du vil bli vis. Som sakt.. Jeg vil ha en link til testen 8) Jeg er lat og jeg er glad for det! du kommer her og tror du er noe, at vi skal gidde å lete fram tester det tar deg 2 minutter å finne sjøl. "fnys, gidder jeg ikke, jeg vil ha/at dere skal gjøre for meg". når du i tilegg sier det så utilslørt viser at du ikke tar hintet. vanvittig provoserende oppførsel, så hvis det er den holdningen du legger opp til kan det bare være hva du synes om oss. Kunne ikke sagt det bedre selv. Drittunger som er så sløve at de forventer at andre skal gjøre akkurat det samme som de selv kan gjøre like enkelt fortjener flaming. Dersom enkelte ikke tåler at slike flames er IMHO alternativet at drittungen utestenges. Det går ikke ann å oppføre seg slik uten at det får konsekvenser. Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Følgende personer får en ukes utestengning grunnet flaming: Insomniac fUsiOn Zeroproof I følge retningslinjene er dette ikke tillatt; ergo er det på tide å markere et standpunkt. Registrerer noen av disse seg på nytt, vil utestengningen bli permanent på samtlige brukernavn! -moderator yummy- Lenke til kommentar
Ender Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Som sakt.. Jeg vil ha en link til testen Jeg er lat og jeg er glad for det! jaja... personar med så lite respekt for andre forum-brukarar fortener å brenna i eit flammehav spør du meg Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hvis hjernen din hadde vært større enn dette: 0, så kanskje du hadde tenkt så langt, at det hadde tatt mye kortere tid å søkt etter testen selv enn å komme er å mase. Altså nå holder det!!!!! Det holder bokstavelig talt å klikke for meg her!!!!!!!!!!!! Greit nok at det kommer opp en del unødvendeige spørsmål om ditt og datt her men dette forumer er HER FOR Å BRUKES!!!!! I motsetning så er det hælvetes mange IDIOTER her på forumet som nærmest bare poster SØPPEL!!!!!!!! Og nærmest bruker forumet som en irc kanal!!!!!!!!! Og moralen er har du ikke noe å komme med så hold kjeft!!! Grunnen til at gutten spør om dette produktet er da fks om noen har personlige erfaringer med produktet!!! BRA YUMMY!!!!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Greit nok at det kommer opp en del unødvendeige spørsmål om ditt og datt her men dette forumer er HER FOR Å BRUKES!!!!! ved å trykke på 'search', mener du? helt enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå