GRIM87 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg started en tråd some het " mest økonomiske bilen ". Kan jeg få deres svar på hva den mest BENSIN gjerrige bilen på en pris rundt 10-20tusen kr? Skal kjøpe en bil snart siden min ikke ble eu godkjent. Å jeg skal kun bruke den som ett fremkomst middel Link til bilen det er snakk om hadde vært fint fra Finn osv Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Daihastu charade om du tør å sjanse en trafikk ulykke med ei sånn kjerre... Evt kjør like billig og 3000% tryggere med en mercedes 250D. pm ved interesse for sistnevnte. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 De fleste småbiler i den prisklassen bruker så og si det samme når det kommer til bensin. Liten motor men allikevell stor nok til kjøre motorvei på lavt turtall, da har du nok en bil som bruker lite bensin. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Var det ikke Clarkson som klarte å få en twin-turbo Audi V8 ned i 44MPG (0,53 l/mil)? Det er dog en diesel. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jo stemmer det, men det er ikke en bil i trådstarters budskjett I den prisklassen tror jeg de kriteriene over er viktig for å ha så lavt forbruk som mulig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Poenget var: Det er kjørestilen som teller, ikke bilen.. ..stort sett Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Okei, men flere biler eller? nevn? Endret 24. september 2008 av GRIM87 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Alle diesel bilene! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Denne bruker nok lite drivstoff. Det gjør nok denne også. Lite minus med automatgir. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Når du kjøper en bil til 10 - 20 000 er det ikke bensinforbruket som blir den avgjørende faktor for hvor mye den vil koste deg. Det er heller bilens pålitelighet som bestemmer hvor stort innhogg den vil gjøre i lommeboka di. Siden du ikke fikk bilen din EU-godkjent har du vel fått føle dette på kroppen? Det er noe som heter å spare seg til fant. Jeg vil heller ha en bil som aldri svikter, og som bruker 0,9 på mila, enn en gjerrigknark som klarer seg med 0,5 - men som koster tusenlapp på tusenlapp i reservedeler og reparasjoner. Endret 25. september 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå