billyodd Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei: Jeg lurer på å kjøpe en PS3. Men hvordan er mulighetene for å spille piratkopier, lagre spill på harddisken, gamle playstation spill(1 og 2)? Kan jeg koble til min eksterne harddisk for så å spille av filmer, bilder eller mer fra den? Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Du får svar på mykje her når det gjelder alle konsollane, også ps3 : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=953252 Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Gidd å bla litt forumet før du poster a.... denne ligger f.eks. på forsiden... edit: førstesiden ikke forsiden Endret 24. september 2008 av Tommy Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja, du kan koble til eksterne harddisker, så fremt dem er i FAT32-format. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Men hvordan er mulighetene for å spille piratkopier, Ikke mulig. lagre spill på harddisken, Du kan lagre deler av spill så de laster fortere, men du kan ikke spille de fra harddisken, unntatt PSN Spill. gamle playstation spill(1 og 2)? Bare PS3 60gb kan spille PS2 spill, men alle PS3er kan spille PS1 spill. Men 60gb selges ikke lenger, så for å få tak i 60gb må du kjøpe fra f.eks. finn.no Kan jeg koble til min eksterne harddisk for så å spille av filmer, bilder eller mer fra den? Ja, men da må harddisken være i FAT32-format. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Du kan laste ned PS1 spill fra PS store, koster 40 kr per spill. PS2 spill kan du desverre ikke laste ned, forhåpentlig vis kommer dette senere. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Men det er nesten ingen PS1 spill på PS Store da. Burde vært mange fler. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Men det er nesten ingen PS1 spill på PS Store da. Burde vært mange fler. Enig der, kan da ikke være så vanskelig og legge ut. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Men det er nesten ingen PS1 spill på PS Store da. Burde vært mange fler. Enig der, kan da ikke være så vanskelig og legge ut. Er det ikke flere på den amerikanske ps storen? Der koster de i vert fall halvparten av hva de gjør på den europeiske. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Men det er nesten ingen PS1 spill på PS Store da. Burde vært mange fler. Enig der, kan da ikke være så vanskelig og legge ut. Er det ikke flere på den amerikanske ps storen? Der koster de i vert fall halvparten av hva de gjør på den europeiske. Ja ligger noen på US store også ja, men syns egentlig utvalget er labert. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det ligger en megamillion av dem på den japanske butikken, så det er ikke det tekniske (ie. krav om spillbarhet på PSP) det står på. Av en eller annen grunn er USA og Europa griselangt etter her. Lenke til kommentar
billyodd Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Hva er psn spill da?; Men hvordan er mulighetene for å spille piratkopier, Ikke mulig. lagre spill på harddisken, Du kan lagre deler av spill så de laster fortere, men du kan ikke spille de fra harddisken, unntatt PSN Spill. gamle playstation spill(1 og 2)? Bare PS3 60gb kan spille PS2 spill, men alle PS3er kan spille PS1 spill. Men 60gb selges ikke lenger, så for å få tak i 60gb må du kjøpe fra f.eks. finn.no Kan jeg koble til min eksterne harddisk for så å spille av filmer, bilder eller mer fra den? Ja, men da må harddisken være i FAT32-format. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 PSN spill er du kan laste ned fra PS store. F.eks pain, flow og Gran Turismo prologue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå