Galexon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Heisann. Skal designe russekort, men vet ikke hvilken vits jeg skal ta. Vil helst ha en som folk ler så de griner av. Håper på mange morsomme innspill! På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg blåser i hvem faren din er! Finn deg et annet vann å gå på, for her skal jeg fiske! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg blåser i hvem faren din er! Finn deg et annet vann å gå på, for her skal jeg fiske! Hehe Tenker at det kanskje er noen som ikke helt tar den Endret 24. september 2008 av galexon Lenke til kommentar
GeO Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Oh, come on! Vitsen var jo bra, og de som ikke tar den fortjener ikke å få le av den heller. Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 faen.. måtte lese den 3 ganger før jeg skjønte den .. haha eller så kan du ta et gullkorn fra forumet da! hæhæ Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Oh, come on! Vitsen var jo bra, og de som ikke tar den fortjener ikke å få le av den heller. Vitsen var bra den ja Hadde den allerede som signatur her på forumet. Har hatt den på russekortet også i "russekort-designeren" på russeservice sine nettsider, men tenkte jeg skulle finne noe som ikke var så kjent Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg blåser i hvem faren din er! Finn deg et annet vann å gå på, for her skal jeg fiske! Den var jo morsom som fanken! Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha! Det er ikke ofte jeg ler høyt her på forumet, men nå gjorde jeg det! Morsomt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Liker "Hvorfor ta toget med NSB når du kan fly med LSD!" =P Det er jo utrolig mange gode linjer på russ.no. Personlig har jeg allerede funnet mitt, noe jeg tæsja fra søstra til kjæresten min. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Finn en Lars Monsen / Chuck Norris vits. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 "I like my women the way i like my whiskey.. Twelve years old and mixed up with coke" Lenke til kommentar
abrj Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 "I like my women the way i like my whiskey.. Twelve years old and mixed up with coke" *lol* Så lenge de veier over 35kg med ryggsekk er det greit? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) "I like my women the way i like my whiskey.. Twelve years old and mixed up with coke" + Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor +rosa russekort +Du må be ungene ta russekortene ut av lomma di selv Endret 25. september 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) "I like my women the way i like my whiskey.. Twelve years old and mixed up with coke" + Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor +rosa russekort +Du må be ungene ta russekortene ut av lomma di selv Haha Risikerer å måtte tilbringe resten av russetiden i arrest Tro'kke det nei Men det var en kreativ idé Endret 25. september 2008 av galexon Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Helt serriøst, det er jo genialt! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 En kar jeg kjenner sendte inn en skikkelig drøy pedovits, og fikk tilbake 400 russekort med påtrykket "Herregud, mann, vi kan da ikke trykke dette." Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ta denne: Gud ga menn både penis og hjerne, men bare blod nok til å bruke en om gangen Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Haha Risikerer å måtte tilbringe resten av russetiden i arrest Tro'kke det nei Men det var en kreativ idé Hva omeg jeg frister med 400 gratis russekort? Hmmhmm? Om noen bare gir meg rosarussekort template så skal du få om du lover å bruke de Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvis du sender meg de russekortene, skal jeg love deg å bruke de PM meg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 "I like my women the way i like my whiskey.. Twelve years old and mixed up with coke"+1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå