Gå til innhold

Hur man bajsar ljudlöst

Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

morsomt er det :p, men ganske så nyttig også.. antar at om man får diare så kommer det neppe til å bli en hemlighet..

edit: Toalettbesöket känns pinsamt och man gör allt för att dölja pluppet eller lukten efteråt.

Spola hårt i kranar, lägg papper i toaletten, vissla, sätt på stereon, tänd en tändsticka för att dölja lukten, med mera med mera...

hvordan skal det være bedre? :rofl:

hadde tvilt litt vist jeg hadde hørt noen plystre mens de "bajset" :p

Regissören Fanny Danielsson har gjort filmen ”Inte utan min badbomb” om kvinnors nojor, bland annat på toaletten.

takk gud for denne artikkelen :!:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Papir i toalettet er faktisk en meget god løsning for et annet velkjent problem, nemlig etterskjelvet av en pudding med stor trykk kraft. Intet er mer ekkelt enn å få rompa dusjet i vann når du sitter og gjør det du må, spesielt hvis det vannet allerede er fult av urin.

Svensker dog, de har kanskje litt for lite å skrive om for tiden. Minner meg litt om VGs fine strategi å dedikere 2 helsider av sin avis til stoff som er så uinteresangt som det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Papir i toalettet er faktisk en meget god løsning for et annet velkjent problem, nemlig etterskjelvet av en pudding med stor trykk kraft. Intet er mer ekkelt enn å få rompa dusjet i vann når du sitter og gjør det du må, spesielt hvis det vannet allerede er fult av urin.

Svensker dog, de har kanskje litt for lite å skrive om for tiden. Minner meg litt om VGs fine strategi å dedikere 2 helsider av sin avis til stoff som er så uinteresangt som det lar seg gjøre.

hender at jeg gjør dette vist jeg går #1 før #2.. går som regel bra når man skal kable.. er en helt naturlig ting og ikke noe å være redd for å snakke om.. så hvordan går det på den kanten? avføringen er fin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...