Robocoop Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Svenskene hjelper oss http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article30945.ab Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Umogleg å tru. Fantastisk bra! Edit: Eg måtte jammen le no. Kem tek dette seriøst? Endret 24. september 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Faktisk en veldig nyttig artikkel. Jeg synes også det er pinlig å drite hos andre, og når en ikke kjenner personen(e) så godt. Kudos til svenskene ! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Svenskene hjelper oss http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article30945.ab morsomt er det , men ganske så nyttig også.. antar at om man får diare så kommer det neppe til å bli en hemlighet.. edit: Toalettbesöket känns pinsamt och man gör allt för att dölja pluppet eller lukten efteråt. Spola hårt i kranar, lägg papper i toaletten, vissla, sätt på stereon, tänd en tändsticka för att dölja lukten, med mera med mera... hvordan skal det være bedre? hadde tvilt litt vist jeg hadde hørt noen plystre mens de "bajset" Regissören Fanny Danielsson har gjort filmen ”Inte utan min badbomb” om kvinnors nojor, bland annat på toaletten. takk gud for denne artikkelen :!: Endret 24. september 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Papir i toalettet er faktisk en meget god løsning for et annet velkjent problem, nemlig etterskjelvet av en pudding med stor trykk kraft. Intet er mer ekkelt enn å få rompa dusjet i vann når du sitter og gjør det du må, spesielt hvis det vannet allerede er fult av urin. Svensker dog, de har kanskje litt for lite å skrive om for tiden. Minner meg litt om VGs fine strategi å dedikere 2 helsider av sin avis til stoff som er så uinteresangt som det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Papir i toalettet er faktisk en meget god løsning for et annet velkjent problem, nemlig etterskjelvet av en pudding med stor trykk kraft. Intet er mer ekkelt enn å få rompa dusjet i vann når du sitter og gjør det du må, spesielt hvis det vannet allerede er fult av urin. Svensker dog, de har kanskje litt for lite å skrive om for tiden. Minner meg litt om VGs fine strategi å dedikere 2 helsider av sin avis til stoff som er så uinteresangt som det lar seg gjøre. hender at jeg gjør dette vist jeg går #1 før #2.. går som regel bra når man skal kable.. er en helt naturlig ting og ikke noe å være redd for å snakke om.. så hvordan går det på den kanten? avføringen er fin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå