Gå til innhold

BK: Ender uten tenner

ipetter

Anbefalte innlegg

På innvielsestur med mitt nye, brukte Pentax K10D traff jeg på en gjeng nyskjerrige og søte andunger som stilte velvillig opp for fotografen. Desverre var det dårlig lys og ISO stod på 100 (nytt kamera med litt for mange knapper), som i kombinasjon med den ikke veldig lyssterke kitlinsa gav mye uklare bilder. Men noen ble da bra, så jeg håper å få noen tilbakemeldinger på disse to.

post-60936-1222249763_thumb.jpg

post-60936-1222249780_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nr. 2 likte jeg spesielt godt.

Enig i det. Bilde nummer to syns jeg var sjarmerende. Etter å stirret vel og lenge så har jeg gjort meg noen ytterligere tanker.

- Nebbet "forsvinner" litt mot den bakgrunnen?

- Litt synd med det svarte i bakgrunnen rett over nebbet.

- Og så blir jeg ikke enig med meg selv om det ville vært ønskelig mer mer luft til venstre for hodet?

Men et bilde jeg likte å se.

Lenke til kommentar

Det første har gal hvitbalanse og feil fokus. Den ligger vel på bakgrunnen etter det jeg kan se, og det gjør bildet til en "prøv en gang til" kandidat. Det motivet er vel ikke klart for grytene før jul, så her er det bare å stå på :thumbup:

Det siste bildet ble mye bedre etter at gakkgakken fikk seg en nebbjobb. Fokus ser ut til å sitte fint og jeg syns plasseringen i bildeflaten er grei. Jeg savner en litt lavere kameravinkel for å få mer kontakt med anden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...