Firkantbar Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Kaffe generelt er placebo, tror jeg! Det var blindtestet i et program jeg så engang, med to forsøkskaniner som var avhengige av kaffe, men når den ene fikk koffeinfri og den andre fikk vanlig forholdt den som fikk vanlig kaffe seg normalt, mens for han som fikk koffeinfri gikk ytelsene litt ned først, men steg etter en uke! Endret 24. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kroppen bli avhengig av koffeinet. Derfor sank prestasjonen i begynnelsen, men steg senere når kroppen vendte tilbake til normalt. Kaffe er ikke placebo. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Alt folk kommer på. :!: Kan du ikke lage deg en kaffekopp på jobb heller? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Stå opp 5 min før, varm litt vann og lag den en kopp kaffe... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Les igjennom hele tråden du bruktbilen... Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ikke for å være spydig, men har du prøvd å legge deg en 1/2 time tidligere? Vet at det kan være vanskelig å få sove i starten, men etterhvert vender kroppen seg til å sove en 1/2 time tidligere, snakker av erfaring Mvh. Malmern Ps. Husk å være konsekvent Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Les igjennom hele tråden du bruktbilen... Ja vet du sier du forsover deg, men bare skaff deg en bedre vekkeklokke samt litt disiplin så kan du nyte kaffe hver morgen, så slipper du å sniffe kaffepulver. Men nei, det er ikke farlig å sniffe kaffepulver, det er ikke godt for deg, men det er ikke farlig i den forstand at du dør. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 De fleste kafeer, kiosker og bensinstasjoner har takeawaykaffe. Hvis du drikker pulverkaffe er ikke smaken så nøye for deg uansett, du klarer deg sikkert med narvesen sin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Har vekkerklokke med sånn virbrator til og med. Å stå opp har alltid vært et problem for meg. men tenker jeg har fått svar nok nå egentlig Edit: Bor på skolen, og besøke en bensinsstasjon blir en stor omvei Endret 24. september 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kjøp deg 2-minutters kaffetrakter, sett klar kaffetrakteren på kvelden - Med kaffepulver og filter i, og vannet klart. Sett den på før du løper inn på badet, og vips har du kaffe to go! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kjøp deg 2-minutters kaffetrakter, sett klar kaffetrakteren på kvelden - Med kaffepulver og filter i, og vannet klart. Sett den på før du løper inn på badet, og vips har du kaffe to go! Men du glemmer at det er schtili og stå over kjøkkenbenken og snorte ei line med kaffe Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 fem ganger kan det kanskje være det, men spør du en lege om hans mening, så vil du nok totalvrake slimhinnene dine, og etterhvert vil du begynne å blø neseblod oftere! Men be my guest, og post it på Youtube a? Haha Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det glemmes nok også at kaffe laget på to minutter med ufriskt vann og dødt kaffemalt neppe blir en veldig god suksess. Mitt tips er da Nescafè. Både Brasero og Red Cup er ganske så ålreite med god futt. Når vi først er inne på snorting av kaffe.. Hva med Nescafè Espresso. Den er i ordentlig pulverform. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Liker ikke espresso noe særlig. Men Brasero er god og billig Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ta kaffen analt! Det burde funke fett :!: Eventuelt kan du jo putte litt kaffe mellom tærne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Kanskje under armene funker^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ...Jeg tviler på at koffeinet i kaffepulver er konsentrert nok til at du ville merket det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Hehe ja, tviler på at det kommer til å funke så bra^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå