Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Farlig å sniffe kaffepulver?

Aleks

Anbefalte innlegg

Kaffe generelt er placebo, tror jeg! Det var blindtestet i et program jeg så engang, med to forsøkskaniner som var avhengige av kaffe, men når den ene fikk koffeinfri og den andre fikk vanlig forholdt den som fikk vanlig kaffe seg normalt, mens for han som fikk koffeinfri gikk ytelsene litt ned først, men steg etter en uke!

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Les igjennom hele tråden du bruktbilen...

Ja vet du sier du forsover deg, men bare skaff deg en bedre vekkeklokke samt litt disiplin så kan du nyte kaffe hver morgen, så slipper du å sniffe kaffepulver.

Men nei, det er ikke farlig å sniffe kaffepulver, det er ikke godt for deg, men det er ikke farlig i den forstand at du dør.

Lenke til kommentar

Har vekkerklokke med sånn virbrator til og med. Å stå opp har alltid vært et problem for meg. men tenker jeg har fått svar nok nå egentlig :)

Edit: Bor på skolen, og besøke en bensinsstasjon blir en stor omvei :)

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Kjøp deg 2-minutters kaffetrakter, sett klar kaffetrakteren på kvelden - Med kaffepulver og filter i, og vannet klart. Sett den på før du løper inn på badet, og vips har du kaffe to go!

Men du glemmer at det er schtili og stå over kjøkkenbenken og snorte ei line med kaffe :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...