Aleks Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei! jeg lurte bare på om det er farlig å sniffe kaffepulver. Og vil man få noen slags effekt av koffeinen på den måten? Rekker ikke alltid å lage kaffe om morgenen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Stå opp 5 minutter før og lag kaffe, du... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Sliter litt med å stå opp om morgenen så det er ikke alltid jeg ikke rekker, men det hender jeg forsover meg og da kunne det vært kjekt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er på generell basis aldri spesielt lurt å sniffe noe som helst. Slimhinnene i nesen er ikke designet for det, rett og slett Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eneste måten og finne ut av dette på er og bare kline til og snorte ei stripe kaffe altså. Uansett tviler jeg sterkt på at du blir og dø av det Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Av alle rare ting.... edit: Nå skal det nevnes at jeg selv snortet hockeypulver som liten. ... Gikk bra... Tror jeg Endret 24. september 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Av alle rare ting.... edit: Nå skal det nevnes at jeg selv snortet hockeypulver som liten. ... Gikk bra... Tror jeg hehe jeg også. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eg trur slimhinnene dine vil få seg ein knekk av eit slikt påfunn ja. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Tror ikke slimhinnene har lyst på så veldig mye filtermalt kaffe, nei Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hva slimhinnene har lyst på og ikke har lyst på er ikke så farlig, han blir uansett ikke og få varige men av og gjøre dette. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det kan nå bli ganske sårt og ubehagelig da... Selv om han ikke får varige mén. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det kan nå bli ganske sårt og ubehagelig da... Selv om han ikke får varige mén. Det er sant. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 I ytterste tilfeller kan det skade slimhinner permanent. Slimhinnene i nesen blir skadet selv bare av langvarig bruk av nesespray... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kan jeg sniffe pulvermelk men likevel få i meg kalk og næring? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ok, men vil jeg få noe effekt av det. Snakker bare om å gjøre det de gangene jeg forsover meg. Takker for svar Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ok, men vil jeg få noe effekt av det. Snakker bare om å gjøre det de gangene jeg forsover meg. Takker for svar Kanskje du får noe effekt av det, nå går du på kjøkkenet, og lager deg ei stripe som du snorte fort som fy, også kommer du tilbake og forteller oss hvordan det gikk, vist dette er godknall så merker du det med en gang, og kan bestemme deg for om du vil fortsette med dette eller slutte. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vil vel heller foreslå for deg å spise kaffepulveret uten vann! Alternativt kan du kjøpe en 2-minutters koker på Jernia Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vil vel heller foreslå for deg å spise kaffepulveret uten vann! Alternativt kan du kjøpe en 2-minutters koker på Jernia Og spise kaffepulver uten vann vil bare resultere i at han får tørr munnhule og bare begynner og spy, vil bli det samme som og spise ei spiseskje kanel, også er det jo ikke halvparte så stili som og sniffe kaffen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Gjorde det istad før jeg lagde tråden, sov i timen før. Ble ganske våken men vet ikke om det bare var placebo eller ikke Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Gjorde det istad før jeg lagde tråden, sov i timen før. Ble ganske våken men vet ikke om det bare var placebo eller ikke Nice, nei da er det bare og fyre litt kaffe en trøtt morgen man har forsåvet seg, om det er placebo eller ei er ikke så farlig så lenge du merker noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå