Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Farlig å sniffe kaffepulver?

Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, men vil jeg få noe effekt av det. Snakker bare om å gjøre det de gangene jeg forsover meg.

Takker for svar :)

Kanskje du får noe effekt av det, nå går du på kjøkkenet, og lager deg ei stripe som du snorte fort som fy, også kommer du tilbake og forteller oss hvordan det gikk, vist dette er godknall så merker du det med en gang, og kan bestemme deg for om du vil fortsette med dette eller slutte. ;)

Lenke til kommentar
Vil vel heller foreslå for deg å spise kaffepulveret uten vann! Alternativt kan du kjøpe en 2-minutters koker på Jernia ;)

Og spise kaffepulver uten vann vil bare resultere i at han får tørr munnhule og bare begynner og spy, vil bli det samme som og spise ei spiseskje kanel, også er det jo ikke halvparte så stili som og sniffe kaffen.

Lenke til kommentar
Gjorde det istad før jeg lagde tråden, sov i timen før. Ble ganske våken men vet ikke om det bare var placebo eller ikke :)

Nice, nei da er det bare og fyre litt kaffe en trøtt morgen man har forsåvet seg, om det er placebo eller ei er ikke så farlig så lenge du merker noe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...