affe90 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg satt nettop å leste i et emne da jeg kom over en tråd. Trådstarter skrev dette: Hei. Har et lite problem her, som jeg håpet dere kunne hjelpe meg med.Penisen min blir bare ikke stiv når jeg har ereksjon. Er dette normalt? Bør jeg oppsøke lege? Så kom det mange fine svar her, blant annnet: Så hvordan i all verden kan man ha ereksjon uten stiv penis? Det er jo en selvmotsigelse det t-starter sikkert mener er at han får orgasme (utløsning) også kaldt slapprunking... føles tilnærmet like godt ut men penis er aldrig skikkerlig stiv. Her slo trådstarter til: nei jeg får aldri orgasme lenger når jeg drarn hehe. men problemet er at jeg ikke får stiv penis de gangene jeg bruker ereksjon. Jeg har i hvertfall aldri kunne velge å bruke en ereksjon. Jeg lo så tårene trillet. Endret 24. september 2008 av Juliess Fjernet link til identifiserende innlegg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er en bryter midt på skrukken ... 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 HAHAHAHA ett av de få gullkornene jeg har ledd av! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Bruker 1 Når man så hvordan tråden utviklet seg minnet det mye om god gammeldags trolling. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Tenkte selv og poste det som gullkorn, men gjorde det ikke:(. Men tror nok hvis han ikke er et TROLL, har driti skikkelig på draget. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dagens latter detta Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har i hvertfall aldri kunne velge å bruke en ereksjon. Jeg lo så tårene trillet. Klart du kan velge hva du skal bruke en ereksjon til? Var det når du aldri valgte å bruke ereksjonen (til noe fornuftig) at du lo så tårene trillet? Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har i hvertfall aldri kunne velge å bruke en ereksjon. Jeg lo så tårene trillet. Klart du kan velge hva du skal bruke en ereksjon til? Var det når du aldri valgte å bruke ereksjonen (til noe fornuftig) at du lo så tårene trillet? Ja, selvfølgelig kan man bruke ereksjonen til noe nyttig. Jeg puler ofte på dama, men jeg kan desverre ikke velge å slå den av eller på. Hehe Lenke til kommentar
Argument Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Etter mange innlegg i tråden som sier at ereksjon er ståpikk, heller trådstarter mer bensin på bålet: er jo ikke dum heller da hehe XD vet at ereksjon er ståpikk men når jeg tar den på så skjer det liksom ingenting. skal ikke kølla bli stiv eller Jeg lo. Mer. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Så denne selv Fantastisk. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Etter mange innlegg i tråden som sier at ereksjon er ståpikk, heller trådstarter mer bensin på bålet: er jo ikke dum heller da hehe XD vet at ereksjon er ståpikk men når jeg tar den på så skjer det liksom ingenting. skal ikke kølla bli stiv eller Jeg lo. Mer. Haha! Endeløs latter! :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bruke ereksjon? :!: Er det et slags pokemon-angrep vi snakker om her? "Pikachu, bruk ereksjon!". Nei uff. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 GO GO POWER ERECTION! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det her lukter jo troll lang vei. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bruke ereksjon? :!: Er det et slags pokemon-angrep vi snakker om her? "Pikachu, bruk ereksjon!". Nei uff. Hahahahahahahaha, lollercaust :!: Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Denne er morsom og jeg lurte på når det kom et gullkorn. Men jeg ser jo også at ikke er kla over at penis ikke trenger å være stiv når den er erigert, men han fyren kan ikke ha vært helt sikker på hvordan det fungerer. Eller bare troll. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Den var her denne også, ja. Trist at mitt innlegg ble slettet fra tråden.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 nei jeg får aldri orgasme lenger når jeg drarn hehe. men problemet er at jeg ikke får stiv penis de gangene jeg bruker ereksjon. Jeg har i hvertfall aldri kunne velge å bruke en ereksjon. Jeg lo så tårene trillet. Hahah Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Haha, et av de få gullkornene jeg ler av + den Pokemon kommentaren Endret 30. januar 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå