Meuchelmorder Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 heppsann bare lurte på en ting .... chieftec strøm forsyninga mi bråker som pesten og da jeg allikevel trenger ei strømforsyning til server tenkte jeg å bytte den ut .. Så på Lepont men de var jo svinedyre da Er det noe som er bedre og billigere enn det eller ? Hvor mange wolt trengs a ??? har 5 vifter Noen andre som har chieftec full tower er forresten ?? som er plaga med STØY !!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei. Har selv ei Chieftec PSU og er ikke plaget med støy. Tvert i mot. Den kjører på 1500rpm og bråker ikke i det hele tatt. Anngående Lepont PSU'ene så syns jeg at de var ganske rimelig jeg. Men skal du ha PSU som er garrantert stillegående så skal du velge Enermax 350W - Whisper Series. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har også Chieftec PSU...den bråker 12dB Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei. Har selv ei Chieftec PSU og er ikke plaget med støy. Tvert i mot. Den kjører på 1500rpm og bråker ikke i det hele tatt. Anngående Lepont PSU'ene så syns jeg at de var ganske rimelig jeg. Men skal du ha PSU som er garrantert stillegående så skal du velge Enermax 350W - Whisper Series. den nevnte psuer det det beste du får tak i som er stille, men jeg ville valgt 431W, særlig siden jeg overloada en 350W er om dagen :> Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Ville valgt denne, er meget strømsterke. 3.3V 35A, 5V 35A, 12V 33A http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=EG465PVEFC Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Noen som vet hvordan man seriekobler to psu'er? Har tenk å kjøpe en ekstra, har bare en på 300w. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 det kan gjøres men anbefales overhode ikke. ta en kikk på google så finner du nok ett par guider der Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Ville valgt denne, er meget strømsterke. 3.3V 35A, 5V 35A, 12V 33A http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EG465PVEFC Litt for dyr du Lenke til kommentar
Zalovan Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hei der Jeg kjøpte Enermax silent whisper 431W, og kan ikke påstå at den er spesielt stille, den bråker nesten like mye som den gamle chieftec PSU'en min. Men jeg er enig i at du bør velge ifra 400 W og oppover Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Litt for dyr du Den er ikke dyre om du ser på andre som har samme watt, har sett andre som er og på 460watt, men har ikke så mye krefter som den enermax'en har. Er dessverre mangen som slurver med strømforsyningen, er altfor opptatt med hva de koster? Kvalitet koster. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg bestile en 431w silent plus fra Enermax fra komplett, men fikk en 460w.. Skrur jeg vifta på den på bånn så bråker den ikke stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå