Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei. For å slippe å måtte installere BootCamp eller bruke andre emuleringer, så lurer jeg på om det finnes noen gode kalkulatorprogrammer for Mac? Det må være avanserte og det spiller ingen rolle om det koster penger, for det blir uansett billigere enn å installere Windows samt BootCamp på en masse pc-er (med tanke på overtid). Har ClassPad Manager 300 fra før av, som ikke funker med Mac. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er nok av kalkulatorprogram. Her er en samling. Du kan kanskje nevne hva du bruker matten til for å få et forslag til et program som kan det du skal gjøre og evt. mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er ikke jeg som bruker matte, men elevene på skolen her, jeg er it-lærling. Altså er det fra den enkleste matte til skikkelig avansert. Vet ikke helt hva den vanskeligste heter på Almen Videregående Men skal se over lista der og se om det er noe som kan kompensere for ClassPad Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vil faktisk anbefale Google. Etter at kalkulatoren min ble ødelagt har jeg begynt å bruke den og det fungerer faktisk yppelig. Støtte for alt mulig og de fleste konstantene i fysikk er allerede innebygget. Til grafer kan man benytte Grapher som kommer i OS X. Og til geometri kan man bruke Geogebra. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Et program som fungerer ganske likt Google er Longhand som også kan anbefales. Du kan bl.a. legge inn dine egne konstanter her. En mer normal kalkulator som er gratis og grei (men som jeg har hatt litt problemer med krasjer) er Magic Number Machine. Endret 27. september 2008 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå