abene Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Yahoo Messenger 9.0 er klar med nytt grensesnitt og bedre multimediestøtte. Les mer Lenke til kommentar
andylove Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Kan man bruke sin msn konto på dette, eller? Håpløst med 3-4 forskjellige chatetjenester og ingen relasjon mellom dem... Hadde det vært opp til meg, skulle jeg ha hatt gmail, yahoo og msn messenger i en klient. Samt mulighetene for offentlige chatterom hvor alle kunne være samlet, selv med forskjellige tjenestelevrandører og innhold. Endret 24. september 2008 av andylove Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hadde det vært opp til meg, skulle jeg ha hatt gmail, yahoo og msn messenger i en klient. Samt mulighetene for offentlige chatterom hvor alle kunne være samlet, selv med forskjellige tjenestelevrandører og innhold. tips: http://www.pidgin.im/ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skal sies at denne versjonen av Yahoo Messsenger bruker Windows Presentation Foundation som base for grensesnittet. Noe som ser meget pent og fint ut Lenke til kommentar
ostogvin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kan man bruke sin msn konto på dette, eller? Håpløst med 3-4 forskjellige chatetjenester og ingen relasjon mellom dem... Du kan nok ikke bruke msn-kontoen på yahoo messenger, men du kan legge til msn-kontakter der. Eller du kan legge til yahoo-kontakter i msn messenger, som nok er mer praktisk hvis det er msn du har fra før. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 - Yahoo messenger har dårlig støtte for OS. (Støtter hverken Unix, Linux eller BSD) - Yahoo messenger støtter både Yahoo-protokollen, MSN-protokollen og Lotus Sametime-protokollen, men mangler støtte for blant annet IRC, XMPP, ICQ, AIM, med flere. - Yahoo messenger støtter ikke kryptering eller addons men har ellers god funksjonalitet. Se flere detaljer her: Comparison of instant messaging clients Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå