mcgroven Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Et massivt onlinespill i Halo-universet ser ut til å være kansellert. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dette fremstår jo bare som en ekstremt dårlig spøk Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sjekker bildene så står det:"mockup." Tipper det hadde stått Consept art ellerno hvis det var seriøst. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha, dagens...ser jo ut som wow mod Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Halo har nå i alle fall et univers som er utrolig godt egnet til MMO. EVE + WoW + Anarchy Online-opplegg hadde blitt fett. Lenke til kommentar
sveinhal Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sjekker bildene så står det:"mockup."Tipper det hadde stått Consept art ellerno hvis det var seriøst. Nå skal ikke jeg ta stilling til om dette er seriøst eller ikke. Men det at det står "mockup" er ikke bevis på noenting som helst. Mockup er vanlig sjargong. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sjekker bildene så står det:"mockup."Tipper det hadde stått Consept art ellerno hvis det var seriøst. Nå skal ikke jeg ta stilling til om dette er seriøst eller ikke. Men det at det står "mockup" er ikke bevis på noenting som helst. Mockup er vanlig sjargong. Ok, godt mulig jeg tar feil. Påpekte det kun siden hver gang jeg har sett screenshots sluppet av et utvikler selskap så har de blitt beskrevet som f.eks: Ingame, In-engine, consept eller liknende. Mens jeg har sett end del bruk av ordet Mockup i modder miljøet. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha, ser for meg at spillet ville hatt mangen varianter av navnet "Master Chief" som løper rundt omkring. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha, ser for meg at spillet ville hatt mangen varianter av navnet "Master Chief" som løper rundt omkring. Master Chef 8D Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha, ser for meg at spillet ville hatt mangen varianter av navnet "Master Chief" som løper rundt omkring. Master Chef 8D Ja vet, men synes det er teit å spille en kokk..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg