levlex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 EU med nytt korstog mot høye roamingpriser. Les mer Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Så bra da Nå blir mobiloperatørene nødt til å faktisk ha noenlunde fornuftige priser over grensene. Kanskje de til og med kommer til å tjene på dette i lengden? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kjekt for EU landene ja.. Men vi vil vel neppe få merke noe av dette. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kjekt for EU landene ja.. Men vi vil vel neppe få merke noe av dette. Et eventuelt EU-vedtak vil også omfatte Norge gjennom EØS-avtalen, og både Telenor og Netcom har tidligere signalisert at de vil bøye seg for EU-reglement som regulerer roamingprisene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Se der ja. Lese er lurt.. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Norge blir tvunget til å følge EU's lover og reguleringer, men har ikke en dritt vi skal si på avgjørelser. EØS er noe tull, enten burde vi bli med i EU, eller gjøre oss totalt uavhengige. Når det er sagt er dette positivt for oss forbrukere, jeg er bare så mektig irritert over at Norge alltid må bøye seg over og ta i mot alt EU sier og gjør.. Lenke til kommentar
rieg Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hehe. kunne jo bli penger å spare på dette... koster 39øre nå eller noe koster det 1 øre blir det jo småpenger å spare:p med mindre du sender flere tusen meldinger da:) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 rleg: her prater man om roaming priser når man er utenlands. Da ligger det for øyeblikket på rundt 4 kr pr melding så det er nok litt mer enn småpenger man sparer. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Denne dama må få en eller annen rolle i en SiFi film snarest! Hun ser kult jævlig ut Lenke til kommentar
chberge Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Å krangle mot noen som vil ha ned prisene skal jeg ikke gjøre. Stå på! Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Morsomt hvor toneangivende det er hvordan en artikkel er vinklet for den påfølgende diskusjonen. 16. juni skrev Simen J. Willgohs: Snart må du betale for samtaler du mottar, om EU og Viviane Reding får viljen sin om nøyaktig den samme saken. Reaksjonene da var av typen "Bullshit! Jeg vil da ikke betale om en fjomp vil snakke med meg." og "Faan for ett IDIOTISK forslag!!". Når Amobil nå heldigvis skriver hva saken faktisk går ut på, er reaksjonene "noe" mer positive. Det er godt å se, men jeg vil at Amobil og deres lesere skal være klar over makten de sitter med i forhold til hvordan de vinkler en sak og hvordan saken blir oppfattet av leserne. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Morsomt hvor toneangivende det er hvordan en artikkel er vinklet for den påfølgende diskusjonen. 16. juni skrev Simen J. Willgohs: Snart må du betale for samtaler du mottar, om EU og Viviane Reding får viljen sin om nøyaktig den samme saken. Reaksjonene da var av typen "Bullshit! Jeg vil da ikke betale om en fjomp vil snakke med meg." og "Faan for ett IDIOTISK forslag!!". Når Amobil nå heldigvis skriver hva saken faktisk går ut på, er reaksjonene "noe" mer positive. Det er godt å se, men jeg vil at Amobil og deres lesere skal være klar over makten de sitter med i forhold til hvordan de vinkler en sak og hvordan saken blir oppfattet av leserne. Kommer dette egentlig som en overraskelse? Jeg anntar at de aller fleste ikke bryr seg med å lese kildanvisninger, og da vil det alltid være det man får representert i artikkelen som vil være det folk kommenterer på. Hvis vi alle hadde vært grundige journalister, hadde det jo ikke vært behov for slike artikler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg