Hanfrapubennedigata Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Første gangen jeg hørte den på radioen, likte ikke jeg den heller. Men den har vokst på meg, å nå syns jeg at den er bra. Men en Bond sang er det nok ikke. Bedre en Die Another Day, men ikke så bra som You Know My Name. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da er nok alternativet bedre: Se filmen hos Youtube ^^ Lenke til kommentar
The_Reverencer Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Haha, Rampage! Den sangen du linket til var jo bare helt genialt morsom. Jeg måtte le høyt flere ganger. Men angående "Another Way to Die", dette må være den verste Bond sangen noensinne, syntes jeg. Madonnas "Die Another Day" er et ørlite hakk bedre, men den er også ganske tragisk. Syntes faktisk produsentene burda ha brukt denne sangen istedet for: Huck Whitney - The Quantum of Solace Denne Bond sangen er min favoritt gjennom tidene: KD Lang - Surrender (Tomorrow Never Dies) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Håper virkelig at de husker å lage en sexy "text" åpning som den siste total manglet. Jeg vet de gjorde det med vile for å symbolisere at denne Bond agenten var helt anderledes, men for meg så setter den åpningen hele stemningen for å se en 007 film...(og selvfølgelig musikken). Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Nettopp kommet hjem fra "Quantum of Solace", kan si såpass som at åpningsintroen ikke på noen måte hjalp på den forferdelige sangen - det var faktisk intet annet en 2.5min med tortur. Endret 7. november 2008 av The Stig Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 crappy bond sang, helt feil å bruke, men som sang er den bra. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 crappy bond sang, helt feil å bruke, men som sang er den bra. der er jeg helt enig synes sangen er fet, men som bond sang var den liksom litt for lite... pompøs...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg