Moppskaft Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Syns sangen var ok jeg. Dog ikke som en Bond sang. Eneste bond feelingen jeg fikk av den var vel helt i starten Vi får se hvordan den blir i introen da! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det var som om noen stakk ræva opp i øret mitt og dreit så fælt som mulig... herregud for noe dritt.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Denne er virkelig bare elendig. Hvor er den gjennkjennelige bondmelodien vi kan gå å nynne på etter å ha sett filmen? Denne har jo ingen klar melodi, det lener jo mot rap eller noe. Utrolig slitosm sang egentlig, bråkete. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Så et halvannet minutt av sangen på youtube....da ga jeg opp....rett og slett forferdelig....*fordyper seg i Goldeneye...ah!* Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 "You know my name" er i et helt annet univers i en helt annen liga. Hvis denne sangen er representativ for den nye filmen blir jeg garantert ikke å se i teatrene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hadde forventet bedre av Jack White. I tillegg vil jeg ikke si at stemmen hans kanskje ikke passer så godt til en Bond-låt. Å Alica Keys gjorde låten værre. Det er som å blande gress med vann i et glass med isbiter. Å værste er at jeg tror Amy Whinehouse hadde kunnet hatt en bedre låt hvis hun fikk noen til å skrive den for henne og produsere den. Siden Whinehouse, til tross for å være en tilbakestående junkie har en bedre stemme enn både Keys og White vil jeg si. Oasis hadde nok også lagd noe bra også, de har hvertfall klart å holdt på i en god stund og har gjort seg fortjent til å lage en Bond-låt. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Slitsom sang ja. GoldenEye er imo den beste Bond-låta. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tina Turner er faktisk noe så skjeldent som en kvinnelig artist som faktisk kan synge. Sure thing, noen andre kjerringer der ute har hatt suksess, men da mer på utseende enn sangferdiheter...stemme har hun også.... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne sangen, men noen Bond-sang var den ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Som White Stripes-fan må jeg jo nesten si at låta var.... var... Nei jeg klarer ikke; verste Bond-låta jeg har hørt! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dette er ikke en Bond-låt. Den har ingen likheter med det som har gjort andre bond-låter bra, og den passer ikke i det hele tatt. Selve verset var greit, da jeg er litt fan av white stripes. Men det var ingen melodi i sangen. Det er bare et stort kaos. Som om en ape har slått seg løs på miksebordet. Elendig Satser på at filmen ikke blir noe av samme kaliber. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hva er det med folk a? Synes sangen eide jeg! Bare kanskje ikke som Bond låt da... Men den var jo tusen ganger bedre enn "Die another day" sangen da... jaja, synes sangen var fet, men kanskje ikke som bond låt... gleder meg til filmen hvertfall Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Håper filmen blir en del ganger bedre enn sangen ... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Første gang jeg hørte den trodde jeg det var en dårlig parodi. Boyzvoice - Spy Me At Noon var jo faktist bedre Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ålreit nok, stilig låt til tider. Men de plutselige stilskiftene mellom "tungt spill" og bass-vokal-perkusjon virket utrolig malplasserte. Kan jo dog være at den passer bedre til filmen enn vi tror. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Første gang jeg hørte den trodde jeg det var en dårlig parodi. Boyzvoice - Spy Me At Noon var jo faktist bedre Spy me at noon hadde faktisk alle elementene en Bondlåt skal ha, så hadde det ikke vært for at det var en parodi, hadde den passa perfekt. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tina Turner er faktisk noe så skjeldent som en kvinnelig artist som faktisk kan synge. Sure thing, noen andre kjerringer der ute har hatt suksess, men da mer på utseende enn sangferdiheter...stemme har hun også.... Det er da strengt ikke bare noen få kvinnelige artister som har skills. Greit det er en og annen produksjonsartist, men sjeldent; nei. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg synes faktisk ikke låte var så aller verst. Hører på den for første gang nå, og etter å ha lest emnetittelen her, hadde jeg svært lave forventninger. Men det er da ikke den dårligste. Die Another Day var mange hakk under denne!! Men det er ingen stor bond-låt - så absolut ikke! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Personlig synes jeg det er en ganske dårlig bond-låt, men det har jo vært endel av de... AtW Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Første gang jeg hørte den trodde jeg det var en dårlig parodi. Boyzvoice - Spy Me At Noon var jo faktist bedre Spy Me At Noon er jo faktisk fengende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg