Gå til innhold

Kulturo: Dårligste Bond-låt noensinne


Mewsique

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde forventet bedre av Jack White. I tillegg vil jeg ikke si at stemmen hans kanskje ikke passer så godt til en Bond-låt. Å Alica Keys gjorde låten værre. Det er som å blande gress med vann i et glass med isbiter.

 

Å værste er at jeg tror Amy Whinehouse hadde kunnet hatt en bedre låt hvis hun fikk noen til å skrive den for henne og produsere den. Siden Whinehouse, til tross for å være en tilbakestående junkie har en bedre stemme enn både Keys og White vil jeg si. Oasis hadde nok også lagd noe bra også, de har hvertfall klart å holdt på i en god stund og har gjort seg fortjent til å lage en Bond-låt.

Lenke til kommentar

Dette er ikke en Bond-låt. Den har ingen likheter med det som har gjort andre bond-låter bra, og den passer ikke i det hele tatt.

 

Selve verset var greit, da jeg er litt fan av white stripes. Men det var ingen melodi i sangen.

Det er bare et stort kaos. Som om en ape har slått seg løs på miksebordet.

 

Elendig :) Satser på at filmen ikke blir noe av samme kaliber.

Lenke til kommentar
Tina Turner er faktisk noe så skjeldent som en kvinnelig artist som faktisk kan synge. Sure thing, noen andre kjerringer der ute har hatt suksess, men da mer på utseende enn sangferdiheter...stemme har hun også....

 

Det er da strengt ikke bare noen få kvinnelige artister som har skills. Greit det er en og annen produksjonsartist, men sjeldent; nei.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...