Catkin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Borte Endret 3. februar 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Star Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har ikke tid til å kommentere utførlig, men synes dette var svært bra! Godt formulert og flytende språk! Gode personkarakteristikker - forøvrig jevn kurve mot klimaks, strukturmessig synes jeg det er lite å utsette! Vanskelig å komme med god kritikk på hvordan du kunne forbedret frempeket du nevnet i begynnelsen.. Synes det er likegyldig hva bildet eller historien bak så lenge du forklarer motiv og hennes assosiasjoner rundt dette - hvilket du har gjort Lite konstruktiv kritikk desverre, men i grove trekk synes jeg både språk, struktur og innhold er svært bra! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Tusen takk for en flott tilbakemelding! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hun hadde glatt, skulderlangt, ravnsvart hår med hint av lillatoner.Jeg lo. Bildet/The kiss Dette var bare noe jeg stappet inn i historien for å få 800 ord eller noe slikt. Ble så absolutt ikke fornøyd, men har ingen aning om hva jeg skal erstatte den biten med. Jeg synes det var noe av det beste i hele historien, og noe som absolutt ikke burde tas bort. Det ga en utmerket illustrasjon på hvordan jenten selv følte det og for de som kjenner bildet er det et kraftig virkemiddel. For min del kunne du droppet å nevne at det var en jaktkniv med brunt treskaft. Jeg fikk med en gang frem bilder av en slik kniv, og jeg undret meg med en gang hvor i all verden hun skjulte den? I sliren? Det står jo at hun hadde den i lommen, men da må hun nesten gå med joggebukser for ikke å slite med å fiske den elegant opp. Har hun en svart, tettsittende dongeri (eller svart tyllskjørt og stripete strømpebukser som jeg så for meg) blir det vanskelig å skjule en jaktkniv. Ellers synes jeg drapet virket noe påtatt. Jeg klarer ikke leve meg inn handlingen, så det ville jeg beskrevet annerledes. Gjerne med noen beskrivelser av offeret og hans blikk i det han møter døden. Litt cheezy var det også at han var keeper på håndballaget, det skaper stereotyper med en gang. Ellers en artig historie, men i en stilart som vanligvis ikke tiltaler meg. Endret 17. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå