Energi Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har en "ikke registrert" Win XP pro på maskinen. Nå har jeg fått tak i en helt ny lovlig og uregistrert Win XP Pro Retail Upgrade pakke. Lurer på om jeg kan bruke den til å oppgradere den uregistrerte eller må jeg legge inn Win 98/ME først? Gidder ikke å åpne forseglingen bare for å prøve, hvis det ikke går selger jeg den. Noen som vet det dette? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Bare sett inn Windows XP cd'n når du starter maskinen. Du vil få beskjed om at du skal skrive produktnøkkelen (eller så var det at du skal sette inn WIn'98 cd'n:shrug:). Deretter kan du sette igang en ren installasjon Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Så lenge du har det lovlig i hus så er det grett, du har lov til å ha en kopi liggende vettu så lenge du ikke bruker begge på en gang. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Du kan jo bare oppdatere produktnøkkelen og så registrere den. Utils for dette finnes på nettet. (har jeg hørt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå