mcgroven Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skittent, luftig og utrolig. Pure tøyer grensene i racingsjangeren. Les mer Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Driver fortsatt Disney med å plotte inn symbolske referanser til eldre historikk og religiøse myter og konspirasjoner i produktene sine, som Disney så smått gjorde? Har aldri sett et spill som det her fra dem før, så det er tvilsomt. Men da hadde jeg kjøpt produktet, haha. Ingen lokal flerspillermodus, sier anmeldelsen. Hva med splitscreen? Non? Kjøp blir det da kanskje ikke, men dette skal prøves uansett! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Til anmelderen: En ting som alltid har irritert meg litt, men som verdt å merke ikke er noe jeg klager til deg for, men det er at hvis flerspillermodusen er dårlig eller ikke tilstede, så blir helhetskarakteren trukket ned (dette gjelder alle anmeldelser).. Jeg er en av dem som aldri spiller flerspiller, men kun singleplayer, så jeg lurte på om du kunne, for meg og oss andre det eventuelt måtte gjelde, gi en ny karakter kun basert på singleplayer-delen der flerspillermodusen er irrelevant.. Takker så meget Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Syns spillet var meget dårlig, ingen kjørefølelse og ble for dumt med all triksinga som var altfor enkelt. Motorstorm er langt bedre. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nok et spill uten lokal flerspiller... Tydelig at tidene da folk hadde venner på besøk for å spille sammen er over. Det kan være så bra som bare det, men uten lokal flerspiller er dette et ikke-kjøp spill for min del. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skulle ikke dette komme til PC og? Noen som vet med sikkerhet og evt naar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skulle ikke dette komme til PC og? Noen som vet med sikkerhet og evt naar?Komplett har det i alle fall PC-utgaven inne på lager. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Fikk PC-utgaven i går. Litt svakt av Gamer å ikke nevne dette. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Så du mener vi burde kjørt sak på at du fikk spillet i går? La til en setning på slutten av saken som opplyser om PC-utgaven, beklager om dette skapte forvirring. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nok et spill uten lokal flerspiller... Tydelig at tidene da folk hadde venner på besøk for å spille sammen er over. Det kan være så bra som bare det, men uten lokal flerspiller er dette et ikke-kjøp spill for min del. Enig. Leste gjennom anmeldelsen og tenkte at dette kunne være verdt et kjøp, men trakk de tankene glatt tilbake det når jeg så at sofa-morro med kompiser ikke var mulig. Hvorfor prioriteres ikke dette? argh... Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 De vil vel du skal én xbox, tv og et spill til hver kompis :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Loading tidene i dette spillet er i det meste laget for min del. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Igjen blir vi avspist med 30fps. Det skulle vært forbudt å gi ut denne type spill under 60fps !! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Elsket både ssx serien og burnout 3. Burde være en no-brainer for meg, men ingen lokal flerspiller gjør meg usikker. Det er i alle fall bra at dette blir tatt med i anmeldelsen og at anmelderen legger vekt på dette, siden det virker som at færre og færre anmeldere bryr seg. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Så du mener vi burde kjørt sak på at du fikk spillet i går? Hehehe. Ja, det er jo en stor begivenhet når jeg får meg spill. Flott med rettings uansett. Lenke til kommentar
nets Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 PC Versjonen lastes ned i dette øyeblik for å prøve litt, elsket både burnout og ssx tricky til PS2 så dette burde være et ganske greit scoop Om dette er bra nok så blirre nok kjøp pga. onlinemuligheter ^^ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fortsatt nysgjerrig.. Hvordan er spillet for de som KUN spiller singleplayer!? Jeg bryr meg ikke om flerspiller.. Vil karakteren 8 blir høyere, synes dere -eller vil den fortsatt bli der den er? (8 er bra det, altså.. jeg bare lurer..) Takker Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Spillet er i mine øyne en 8 slik det er nå, å spekulere i hva det er for en som kun spiller enspiller eller bare liker damer med lyst hår etc., blir vanskelig for meg. Dette er en sterk tittel, og ikke minst veldig underholdende. Lenke til kommentar
biXen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Testet demoen til 360 når det kom, og spillet er ikke slurvete plagsom arkade som f.eks. Sega Rally, men det var likevel dønn kjedelig, kan ikke forstå at man anbefaler folk å bruke 600kr på dette, i disse økonomiske nedgangstider Jeg foreslår at man finner frem Motocross Madness til PCen heller Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Prisen er vel helt irrelevant for anmelderen. Du kan jo sikkert finne dette spillet til rundt 400 om to uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg