hitokiri Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 De første prisene på Samsungs nye flaggskip har dukket opp i nettbutikkene. Les mer Lenke til kommentar
GT1 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Samsung kommer ikke til å selge en eneste telefon om de ikke justerer prisene. HTC Touch HD ligger omtrent på samme pris og har mye bedre spesifikasjoner. Om de justerer prisen vil jeg vurdere å kjøpe denne. Om ikke så venter jeg på HTC HD. Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Samsung kommer ikke til å selge en eneste telefon om de ikke justerer prisene. HTC Touch HD ligger omtrent på samme pris og har mye bedre spesifikasjoner. Om de justerer prisen vil jeg vurdere å kjøpe denne. Om ikke så venter jeg på HTC HD. Prisene antydet er for 16GB versjonen, 8 GB versjonen blir endel billigere. Bortsett fra skjermstørrelse og oppløsning har forsåvidt Omnia bedre spesifikasjsoner på mange punkt i tillegg til å være mer lomme vennlig og ha et kamera som er såpass bra at du kan klare deg uten å måtte ha et ekstra kompakt kamera på slep. Så jeg regner med at Omnia vil selge bra i Norge som den også har gjort i andre land hvor den er tilgjengelig for salg allerede. Endret 24. september 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Samsung kommer ikke til å selge en eneste telefon om de ikke justerer prisene. HTC Touch HD ligger omtrent på samme pris og har mye bedre spesifikasjoner. Om de justerer prisen vil jeg vurdere å kjøpe denne. Om ikke så venter jeg på HTC HD. Prisene antydet er for 16GB versjonen, 8 GB versjonen blir endel billigere. Bortsett fra skjermstørrelse og oppløsning har forsåvidt Omnia bedre spesifikasjsoner på mange punkt i tillegg til å være mer lomme vennlig og ha et kamera som er såpass bra at du kan klare deg uten å måtte ha et ekstra kompakt kamera på slep. Så jeg regner med at Omnia vil selge bra i Norge som den også har gjort i andre land hvor den er tilgjengelig for salg allerede. Fra importgsm er prisen henholdsvis rundt 4200 og 4800, noe som ikke er så aller verst. Det er med frakt til Norge. Lenke til kommentar
ACRohan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) For meg ble prisen 4101 for 16 GB fra importgsm ? Telefon $689,99 + $45 for frakt = $734,99 $734,99 * $5.58 = 4101:c kr Hentet valuta fra finn.no Endret 24. september 2008 av Arvidgp Lenke til kommentar
VilHaOmnia Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen som vet når 8GB-versjonen vil komme til Norge, og sånn ca. hvilken pris den vil ligge på? syns prisen på 16GB-mobilen var vel høy, og syns det er tryggest å kjøpe i Norge, så venter i spenning på 8GB-versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg