Lurifaksen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg har den første Zalman Reserator-typen. Kjøpte den brukt for nesten 4 år siden, og den har siden det kjørt døgnet rundt med vanlig springvann uten tilsetninger . Fungerer knall Men jeg skal kjøpe meg ny PC og trenger derfor å oppgradere litt. Ser det begynner å bli litt grønt i "flow indicator-'en", så tror slangene også hadde hatt godt av å skiftes ut. Slangen jeg har nå er 8mm/10mm. Er det noen som har peiling på om det er en smal sak å sette på en annen slange på dette settet? Er litt usikker på hvordan koblingene inn i selve tårnet fungerer. Noen som vet? Er det i så fall 1"/4" slange jeg må kjøpe? Kan jeg bruke koblinger og klyper som fulgte med Zalman settet? Hvilken av disse GPU-blokkene burde jeg kjøpe? (lurer hovedsaklig på hva som passer) Hvilken av disse CPU-blokkene burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Ingen som kunne hjelpe med dette? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvis det er standar slangen fra zalman du har. Så må niblene være 5/16". Ek lager gode blokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå