Lasse 90 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du trenger ikke å lage flere brukere. Bare opprett et nytt minnekort på samme stedet som du finner savinger for PS2. Du kan bytte mellom dem inne på den menyen du kommer til når du trykker på ps-knappen på kontrollen Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hvorfor ha flere brukere på ps3en slik at dama må logge ut av min hver gang hun skal spille? waste of time, og tungvindt.. Dama er nå oppegående nok til å lage sine egne savegames og ikke overskrive noe jeg har gjort Er det virkelig noe mere jobb og bytte bruker på ps3 fremfor og bytte savegame? Fordelen med og bytte bruker er jo at dere kan ha hver deres PSN-konto, og slipper og dele progresjon i spill som cod4 og burnout paradise. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvis du bytter bruker må du jo gå ut av spillet da. Så det tar jo lenger tid. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg kjøpte GT5P på US PSN og den er låst til US-kontoen, så jeg får ikke spilt det med min EUR-konto. Mulig det funker om jeg oppretter en US-konto til.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 hadde liksom vært litt enklere om en kom inn i en meny der enn velger hvilket load fil du vil logge deg på.. før du kommer inn i selve spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå