toazty Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 lyst å lage en ny bruker på GT4 , men hvordan i alle dager gjør jeg det? dreit meg litt ut ved første kjøp av bil, så nå vil jeg begynne på nytt.. Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 lyst å lage en ny bruker på GT4 , men hvordan i alle dager gjør jeg det?dreit meg litt ut ved første kjøp av bil, så nå vil jeg begynne på nytt.. Antar at du må slette save game fila som ligger under "lagret datatjeneste" eller hva det heter. Under spillmenyen i xmb, en av de øverste der. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ps2 eller Ps3? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 GTA IV finnes ikke til PS2, så det må være PS3. For å slette savegames gå til xmb og gå videre til "Lagret datatjeneste." Der finner du en som heter GTA IV. Trykk trekant og så trykk Slett. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Han skrev da GT4 ikke GTA4 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Så ikke det Hvis det er på PS3 er det på samme måte som på GTA IV. Men hvis det er på PS2 starter du den opp uten noe spill eller dvd i. Da kommer det opp ett memorycard på skjermen etter noen sekunder. Gå inn på den og let etter GT 4. Jeg tror den har ett bilde som er hvitt med noe tekst på, men er ikke sikker. Når du har funnet den, trykker du trekant også trykker du Slett, akkuratt som på PS3. Edit: Leif Endret 24. september 2008 av Kris. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 beklager.. glemte å skrive det.. det er ps3 , og Grand Turismo 4. sletta den save fila under lagrede tjenester.. men da går det bare ann å ha en save fil? og kun en spiller? så hvis jeg og madammen vil spille hver for oss så går ikke det for det bare er en fil enn kan loade fra? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det går hvis du lager flere brukere på PS3en. Gå helt til venstre i xmb, der kan du lage flere brukere. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) blæææ Endret 24. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg har 3 forskjellige games på Gta4 hos meg, min egen, søstera sin, og stefaren min sin.. Står fortsatt GT4 og ikke GTA4. Skriver også at han mener Gran Turismo 4. Visste ikke at dette fantes på PS3 en gang jeg. Edit: Trådstarter, sikker på at der er Gran Turismo 4 du mener? Det finnes da bare til PS2? Endret 24. september 2008 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Men noen PS3'er har BC, så de kan spille PS2 spill. Så GT4 kan spilles på PS3, men det er ett PS2 spill. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Selvfølgelig. Hadde helt glemt det. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Står fortsatt GT4 og ikke GTA4. Skriver også at han mener Gran Turismo 4. Visste ikke at dette fantes på PS3 en gang jeg. Edit: Trådstarter, sikker på at der er Gran Turismo 4 du mener? Det finnes da bare til PS2? hehe jeg leste at noen skrev det lenger opp og likevel klarte jeg å surre.. beklager Endret 24. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 hmm.. nå sitter jeg ikke hjemme så kan ikke sjekke.. men kjøpte grand turismo på psn, og tror det er 4'en , eller er det prologue til 5'en ? det er ialleflall det nye, GT spillet... lage forkjellige brukere på ps3'en ja.. det er vel et alternativ.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvis du kjøpte det på PSN så var det GT5 Prologue. Men det å ha flere brukere virker jo, men det er sikkert en annen måte og, men jeg har ikke GT5:P så jeg får ikke testet. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 virke litt idiotisk hvis enn ikke kan ha flere brukere inne på spillet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Det gikk iallefall ikke på GT3 og 4 heller. Dette var vel for å hindre juks tror jeg?? Jaja, skyt meg hvis jeg tar feil Endret 24. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Slik er det vel med Burnout Paradise også? Der blir vel brukeren i spillet låst til en psn-account. Vet ikke om GT5P gjør det samme. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 virke litt idiotisk hvis enn ikke kan ha flere brukere inne på spillet. Hvorfor ha flere brukere i spillet når man kan ha hver sin bruker på PS3en sier no jeg. Mine savegames (og dermed også bruker) på PS3en er hellig. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 virke litt idiotisk hvis enn ikke kan ha flere brukere inne på spillet. Hvorfor ha flere brukere i spillet når man kan ha hver sin bruker på PS3en sier no jeg. Mine savegames (og dermed også bruker) på PS3en er hellig. hvorfor ha flere brukere på ps3en slik at dama må logge ut av min hver gang hun skal spille? waste of time, og tungvindt.. Dama er nå oppegående nok til å lage sine egne savegames og ikke overskrive noe jeg har gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå