Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvordan få sota ruter?

Fanta4free

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville anbefalt deg og få "proff" tona ruter. Og sote bare sidevinduene bak er i mine øyne utrolig harry. Lett toning på alle vinduene ser derimot MEKTIG bra ut. Proffene fikser det også slik at onkel blå og statens vegvesen ikke finner kant om de så prøver, noe som er veldig kjekt om du skulle bli stoppa.

Lenke til kommentar
Ville anbefalt deg og få "proff" tona ruter. Og sote bare sidevinduene bak er i mine øyne utrolig harry. Lett toning på alle vinduene ser derimot MEKTIG bra ut.

Hva er forskjellen om man legger på film selv, eller får et firma til å gjøre det? Om man kaller det soting eller toning er ett fett, det er film som legges på. Hvor mørkt det blir avhenger av egenskapene til filmen.

Lenke til kommentar
Ville anbefalt deg og få "proff" tona ruter. Og sote bare sidevinduene bak er i mine øyne utrolig harry. Lett toning på alle vinduene ser derimot MEKTIG bra ut.

Hva er forskjellen om man legger på film selv, eller får et firma til å gjøre det? Om man kaller det soting eller toning er ett fett, det er film som legges på. Hvor mørkt det blir avhenger av egenskapene til filmen.

Har enda tilgode og se "hjemmesoting" som politiet IKKE finner kanten på da :)

Tribal, den kanten lages av filmen du legger på. Proffene bruker ulike metoder for og skjule den. Feks file en kant i toppen av ruta, for så og legge filmen nedi der.

Det er ulovlig og sote foran B stolpen på bilen. Har vel noe med sikt, eller at man alltid skal kunne se føreren 100%.

Lenke til kommentar

Har enda tilgode og se "hjemmesoting" som politiet IKKE finner kanten på da :)

Det er sikkert vel og bra, men jeg var mer ute etter hva du definerer som soting, og hva som da er toning. Siden dette tydeligvis ikke er det samme.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...