Fanta4free Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 enkelt og greit og kjapt spm hvordan få sota ruter? hadde vert veldig taknemlig for det Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Kjøp sotfilm, salo og en nal, så gjør du det selv. Ganske greit å utføre om man tar det med ro. Endret 23. september 2008 av vargaz Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Etter noen forskjellige forsøk fant jeg ut at Herbal Essencies (?) shampoo, funket best av det jeg prøvde Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 hvor kjøper jeg sot film da?? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 BilXtra, Hansen og Simonsen og lignende Evt. nettet? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eventuelt levere den til Hurtigruta på Helsfyr(oslo) og få dem til å sote. De er utrolig flinke. Tar ut rutene soter, putter inn igjen. I tillegg sliper de toppen av ruta slik at flimen ikke syns og kan kjennes. Kjekt i teknisk kontroll. De tar 700-800 kr ruta. ca. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=nG1RrzH7-cY Hopp frem til 1:20, så ser du hvordan du kan sote rutene. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ville anbefalt deg og få "proff" tona ruter. Og sote bare sidevinduene bak er i mine øyne utrolig harry. Lett toning på alle vinduene ser derimot MEKTIG bra ut. Proffene fikser det også slik at onkel blå og statens vegvesen ikke finner kant om de så prøver, noe som er veldig kjekt om du skulle bli stoppa. Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ville anbefalt deg og få "proff" tona ruter. Og sote bare sidevinduene bak er i mine øyne utrolig harry. Lett toning på alle vinduene ser derimot MEKTIG bra ut. Hva er forskjellen om man legger på film selv, eller får et firma til å gjøre det? Om man kaller det soting eller toning er ett fett, det er film som legges på. Hvor mørkt det blir avhenger av egenskapene til filmen. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 hva slags kant er det snakk om?? og hvorfor er det ulovlig eller hva det er?? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ville anbefalt deg og få "proff" tona ruter. Og sote bare sidevinduene bak er i mine øyne utrolig harry. Lett toning på alle vinduene ser derimot MEKTIG bra ut. Hva er forskjellen om man legger på film selv, eller får et firma til å gjøre det? Om man kaller det soting eller toning er ett fett, det er film som legges på. Hvor mørkt det blir avhenger av egenskapene til filmen. Har enda tilgode og se "hjemmesoting" som politiet IKKE finner kanten på da Tribal, den kanten lages av filmen du legger på. Proffene bruker ulike metoder for og skjule den. Feks file en kant i toppen av ruta, for så og legge filmen nedi der. Det er ulovlig og sote foran B stolpen på bilen. Har vel noe med sikt, eller at man alltid skal kunne se føreren 100%. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hva slags kant er det snakk om?? og hvorfor er det ulovlig eller hva det er?? Det er ikke lov til å endre egenskapene til frontrute eller siderutene framme, da det kan gå utover sikt og gi forvrengninger som kan påvirke trafikksikkerheten. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 jaok....takk for at dere svarte så fort Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ville anbefalt deg og få "proff" tona ruter. Og sote bare sidevinduene bak er i mine øyne utrolig harry. Lett toning på alle vinduene ser derimot MEKTIG bra ut. Hva er forskjellen om man legger på film selv, eller får et firma til å gjøre det? Om man kaller det soting eller toning er ett fett, det er film som legges på. Hvor mørkt det blir avhenger av egenskapene til filmen. Har enda tilgode og se "hjemmesoting" som politiet IKKE finner kanten på da Det er sikkert vel og bra, men jeg var mer ute etter hva du definerer som soting, og hva som da er toning. Siden dette tydeligvis ikke er det samme..... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det var tilfeldig. Har for vane og kalle "vanlig" toning for soting, vet bare ikke hvorfor. Er jo det samme. Kanskje fordi jeg forbinder toning med noe gjort av proffer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå