AndyBown Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Hei. Jeg har søkt om å bytte linje fra almenn til musikk vg1 på Lillestrøm, og er ganske sikker på at jeg kommer inn, i og med at det er en ledig plass og at jeg var såpass høyt oppe på ventelista på www.vigo.no en tid tilbake (Musikk var 1. valget mitt). Lurer derfor på om noen her har erfaring med å bytte linje eller noe lignende? Er det er mange store ulemper med å bytte linje og klasse såpass lenge etter skolestart, eller hva? Vet at jeg bør spørre om dette på skolen også, men vil vite hva folk her mener eller har opplevd. Er det masse faglig man har "gått glipp av?" Som sagt bytter jeg fra almenn til musikk. Ville dere gjort det? Takk! Endret 23. september 2008 av AndyBown Lenke til kommentar
Sparkey Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg byttet skole etter 2uker. En henger alltids litt etter og glir ikke så lett inn i "gjengen", men hvis en ikke ønsker å gå den linjen en startet på kan det være en fordel. Hva ønsker du å gjøre etter skolen? Skal du gå mer så kunne det vært en fordel med allmenn. Lenke til kommentar
AndyBown Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Hva ønsker du å gjøre etter skolen?Skal du gå mer så kunne det vært en fordel med allmenn. Har lyst til å jobbe med noe innen musikk, men veit ikke helt hva. Har ikke særlig lyst til å gå mer skole etter vgs, men om jeg "må", så er det OK Endret 23. september 2008 av AndyBown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå