stalemate Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Nå er vi da inne i uke 5 etter at jeg fikk kranglet meg til et returnr om sider. - De to første ukene gikk med til at de skulle klare å hente pakken - De to følgende uker gikk med på å nesten fysisk meisle inn i skallen på kundeservice der at jeg ikke skal ha ny vare, men penger tilbake (bestillte opp nytt, tør ikke tenke på hva det hadde medført av venting i såfall) - uansett ble det så raskt returnert at jeg kan juridisk sett heve kjøpet, men nå har jo luringene fått ferten av at det er en defekt vare, som da må testes. og testing tar jo som kjent tid... - Så, i og med at jeg tenkte at dette kanskje må følges opp etterhvert, sendte jeg mail hvor jeg forklarte situasjonen, og fikk beskjed om at - og jeg siterer :"Returerna tar för tilllfället ca 3-4 veckor. " Så her sitter, jeg, 1200 spenn ligger i sverige, og tålamotet mitt er det ingen som har sett noe til de siste to ukene. så mitt råd må da bli: - Med mindre du er av en meget selvpinende legning - Har penger å sende til sverige som du ikke har bruk for - Er kort og greitt bare litt "tjokk i haudet", Så holder du deg unna den web-butikken der. Nå selger de EpOX - hovedkort på komplett også, så da falt det eneste argumentet jeg har for å bruke de bort også. Jeg har brukt de tidligere, og det gikk da forsåvidt bra, men med en gang du må ha en RMA - kiss your ass goodbye! Ta dette som en advarsel!!! Sta|emate. Rasende. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 vel selv har jeg god erfaring med retur fra databutikken men noen er uheldige Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hehe.. jeg kjøpte en hdd der engang som ble defekt ettervert. men fetteren min hadde vert så "klønete" en gang da jeg hadde hdd ute at han rivde av det garantilappen (den runde hvite som står over en skrue) såå jeg lagde en falsk en av sånn "merkelapp-greier som er i rektangler til å lime på poser osv.) og klipte ut en runding i samme størrelse, (denne var av papir med den orginale var av plast ) men jeg fikk en ny hdd.. LOL! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har også gjort feilen å kjøpe på databutikken. Har en monitor som er inne nå, skal visstnok bli levert denne uke, men jeg vet nå ikke. Det verste er at det er ikke no feil med skjermen. Det er 2 striper som bilderøret skaper, og dette sa ikke de noe om men tok returen for god fisk og vel så det. Etter 2 uker med mailer og telefomer da.... I alle fall, så har tastaturet mitt streika, og det er kjøpt på... ja databutikken. Jeg tør ikke tenke på hva som vil skje med bruttern (han som brukte datan når det skjedde) hvis jeg ikke får fikset det tastaturet før TG..... Kommer til å kjøre til sverige å sloss meg inn til lageret dems hvis jeg ikke får utstyret til tg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå